Yamaha R1

Frechman

FORZA MFF
Gick med
28 Aug 2004
Ort
Hörby
Hoj
450F
Hejsan alla glada har satt in en annons här på sporthoj.com och en på blocket men intresset är ju inte jättebra precis !!!

Hur går ni andra tillväga för att sälja era små godbitar inför nästa säsong. Eller det är bara till att sänka priset och rycka på axlarna och ta det som en man. Eller ligger jag helt galet till med priset ???

Här följer länkarna om det finns någon som är intresserad av en mkt fin R1 -03 Silver och svart.

Sporthoj: www.sporthoj.com/annonser/?id=38269

Blocket: www.blocket.se/vi/9013063.htm?ca=23_11_s

Åsikter mottages tacksamt

mvh Erik
 
Det är väl fel tidpunkt att sälja antar jag. Har haft min ute ett tag & intresset är som du säger inte helt fantastiskt. Har haft ett bytesförslag, ett mail om fler bilder & igår visade jag den för en kille som skulle höra av sig idag & låta brorsan provköra den. Återstår & se om det blir nåt av det men sensommar/höst = billigare hojpriser om man ska sälja.
 
Det är ingen som vill köpa hoj nu, har också ute hojjen på annons men bara ett par st som har mailat och frågat om hojjen...
 
Runt 65´000:- så får du den nog såld inom överskådlig framtid.

Senare i höst blir det ännu värre..för då är det 30st fina R1ór 02-03 som skall säljas. Det börjar redan bli trångt på blocket !!

Vem vill stå å pynta över vintern....

Ännu värre är det ju för dem som tror de skall få över 75´000:- för Suzuki GSXR1000K3-K4.... de blir skojiga att sälja sen när alla begagnade 05 svämmar ut över marknaden och säljs för 80-85´000 i oktober....
 
Tjoffe skrev:
2368463 schhyyy förstör inte min tuffa attityd.
10án är till salu för överkommligt pris....du kanske kan bli godkänd som ny ägare om du sköter dina kort rätt :D

Den kanske inte har TDM´s hårda aura men den kanske duger iallafall:rolleyes:
 
Prova med att sätta ut en förklädd säljestråd i ett hojforum så kanske fler får upp ögonen för din pärla.




EDIT: Hoppsan, det var ju det du gjorde:näsblod
 
Fel tidpunkt med tanke på alla har smällt sina pengar under semestern, men sen har du ju bara haft ute annonsen i 2 dagar, som jag redan sagt i en annan tråd idag, "du får nog ha lite mer tålamod än så".
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top