Yamaha R1 Santander (Haga 41)

Fan va läcker hojen blev danniboy! Min é snart klar också och då blir dé åka av :)
Kommer kåpstaget imorgon om posten får tummen ur så kommer jag ner till Sundets Pärla så kan vi ta en liten runda :tummenupp

#41 Klibbor

Så, nu har jag tagit kort på dekalerna som jag köpte på eBay.
Tog även kort på dekalerna som Haga har på kåpglaset, för de ingick väl inte heller i dekal-kittet?

Bifogat

• PICT5470.jpg
    PICT5470.jpg
    197.8 KB · Visningar: 75
Tackar tackar man gör så gott det går...:)

verkar som det är rätt många som skall göra olika replicor i år..hoppas man få se dem live också!:yoparty
Vi syns på bankörningarna i år.!!!///Daniel

du é fan min idol ju. sjukt snyggt! första replican som JAG tycker é snygg! plus att dé é en R1a haha ;) de brukar man inte titta så mycket på längre men du kommer visa upp dig med stil i sommar :tummenupp :yoparty

Hur går det för dig då????
Skiter du pengar!???? det var ju jäv.... vad du har slagit på stort med din gamla riskokare:D :D :D :D ...hoppas du håller dig på hjulen i sommar så vi kan gaaaaasssa lite:yoparty
Vad tycker du om björns corona suzuki då???den är rätt fet faktiskt.
Fest?:confused: :gnissla när är du här nästa gång?

Hur går det för dig då????
Skiter du pengar!???? det var ju jäv.... vad du har slagit på stort med din gamla riskokare:D :D :D :D ...hoppas du håller dig på hjulen i sommar så vi kan gaaaaasssa lite:yoparty
Vad tycker du om björns corona suzuki då???den är rätt fet faktiskt.
Fest?:confused: :gnissla när är du här nästa gång?

Haha jag bara väntar på dé jävla kåpstaget sen blir hon klar! haha jag bor ju själv med en väldigt liten hyra så jag har köpte dé bästa för snuttan. om USPS hemsida aldrig visar fel så lär jag inte komma ner denna helgen heller :(
Paketet har fan legat hos de i två veckor nu.
Jo fan Björns hoj blev läcker med, men ska han skära för lampan eller ska han inte köra gata mer? hehe. skönt att han fick henne fixad också.
Jag hör av mig när jag kommer ner så ska vi fan skaka loss!

Bifogat

• DSC02392.JPG
    DSC02392.JPG
    62.1 KB · Visningar: 71
  • DSC02387.JPG
    DSC02387.JPG
    102.4 KB · Visningar: 78
  • DSC02385.JPG
    DSC02385.JPG
    111.9 KB · Visningar: 77
Last edited:
Det går långsamt framåt med mitt bygge, men lackeringen är i gång.
Däremot fick jag hem min nya Haga Fire & Ice hjälm för ett par veckor sedan :)

Bifogat

• visabild.jpg
    visabild.jpg
    135.4 KB · Visningar: 70
Back