Yamaha R1 i valfri färg??

Dezert skrev:
man ser reflektionen att de ska sitta en där :)

Mycket roligare om de är svårt att se att den är manipulerad i photoshop.

jag tror iofs de är likadant på min bakdel så jag får fixa de :)
Ajdå. Det har jag inte ens lagt märke till. Annars brukar jag pilla som satan för att få bort sånt där. Bättring! :D

Dezert skrev:

Väldigt fräscht det enda som fattas är väldigt polerad ram och sving eller alla små alu detaljer ska se ut som cromat fixa det och du är en ängel :)

Out_Spinner skrev:
Ajdå. Det har jag inte ens lagt märke till. Annars brukar jag pilla som satan för att få bort sånt där. Bättring! :D

fixas mycket lätt.. eyedropper sen brush på 50% och dutta :)

I & B är bra tangenter att komma ihåg.. samt högerklick för att ändra pensel storleken

Therudeboy skrev:
Väldigt fräscht det enda som fattas är väldigt polerad ram och sving eller alla små alu detaljer ska se ut som cromat fixa det och du är en ängel :)

haha de skulle nog ta några timmar.. men visst donerar du en slant till min "Wacom Digitaltritbord + penna" insamling så :D

Dezert skrev:
haha de skulle nog ta några timmar.. men visst donerar du en slant till min "Wacom Digitaltritbord + penna" insamling så :D

Smålännig vet du :fakta Men ni värmlänningar var inte så dåliga ni heller :D

dessutom har jag inte en aning om hur man skulle skapa krom...

Men de handlar ju om att hitta en bild som kan reflekteras på nått och och försöka få in den på ramen. Intressant projekt dock för de vore lite coolt att kunna göra det.

Dezert skrev:
dessutom har jag inte en aning om hur man skulle skapa krom...

Men de handlar ju om att hitta en bild som kan reflekteras på nått och och försöka få in den på ramen. Intressant projekt dock för de vore lite coolt att kunna göra det.

Försöka går ju alltid,kan ju inte bli annat en fult ;) nej men testa om du vill och se om det går :)

Therudeboy skrev:
Försöka går ju alltid,kan ju inte bli annat en fult ;) nej men testa om du vill och se om det går :)

hehe hur stor blir donationen om jag lyckas? :)

Säg villket ritprogam du vill ha så ska jag fixa :) det får väl bli donationen :)

ok Orginal versionen av Photoshop 7 då :) (själv sitter jag ju i paint då jag är för fattig för att köpa photoshop och paint är gratis ;))

kostar ca 8000:- eller nått tippar jag på

Wacom Intous 2 A5 kostar bara 4000:- ungefär så de är billigare för dig :D

Dezert skrev:
ok Orginal versionen av Photoshop 7 då :) (själv sitter jag ju i paint då jag är för fattig för att köpa photoshop och paint är gratis ;))

kostar ca 8000:- eller nått tippar jag på

Wacom Intous 2 A5 kostar bara 4000:- ungefär så de är billigare för dig :D

Fortfarande smålänning så du får nöja dig med kopia på orginal versionen :fakta :D

mäh.. hehe den råkade jag precis hitta här av nån anledning :)

Dezert skrev:
mäh.. hehe den råkade jag precis hitta här av nån anledning :)

Märkliga saker kan hända här ibland ;) Ge dig på och försök istället nu då så vi åfr se det misslyckade resultatet :hej

Therudeboy skrev:
Märkliga saker kan hända här ibland ;) Ge dig på och försök istället nu då så vi åfr se det misslyckade resultatet :hej

Så possitiv som du är så måste jag nästan prova :D

men du får ta och hålla en insamling nu.. folk får börja donera 50-100:- eller nått så kan jag modda lite bilder inom rimliga gränser.

Eller varför inte spela in en film exakt hur jag gör så kan ni lära er själva!! (Råkade hitta ett program här som gör precis de; Camtasia ;))

Dezert skrev:
Så possitiv som du är så måste jag nästan prova :D

men du får ta och hålla en insamling nu.. folk får börja donera 50-100:- eller nått så kan jag modda lite bilder inom rimliga gränser.

Eller varför inte spela in en film exakt hur jag gör så kan ni lära er själva!! (Råkade hitta ett program här som gör precis de; Camtasia ;))

Sluta jiddra börja trolla för fan ;) Men om du testar skulle jag vara tacksam,så man vet hur hojen ska se ut om 1½ år när det ska inhandlas R1:ta

Synd att man inte är 21 nu :8

Therudeboy skrev:
Sluta jiddra börja trolla för fan ;) Men om du testar skulle jag vara tacksam,så man vet hur hojen ska se ut om 1½ år när det ska inhandlas R1:ta

Synd att man inte är 21 nu :8

de behövs inte vara nå 21.. jag ska nog inhandla en nästa sommar eller liknade.. en CBR vore inte heller fel. beror på prislappen!

och då är jag bara 20 :D

Vroom skrev:
flash green! den färgen volvo s60 R har..............

aha den där nästan mint gröna färgen eller har jag fel??
får nog titta på volvos hemsida tror jag!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT