YAMAHA r1 hastighetsmätare!?!

ja jag har skickat iväg ett mail! hoppas dom svarar på det! vimmerby skort vill har ca 1500kr för en -00s hastighets mätare! tycker det är dyrt!

Du kanske ska låna en som fungerar och prova? det dräller ju av R1or nån borde kunna låna ut en. Tråkigt om du köper flera så var det inte det som var felet.

Du kanske ska låna en som fungerar och prova? det dräller ju av R1or nån borde kunna låna ut en. Tråkigt om du köper flera så var det inte det som var felet.

Jo, det är ju i allafall sant! men om det inte är den vad kan det då vara?! tycker inte att det kan vara något annat! Men likabra och testa som sagt!

någon i Helsingborgs området som man kan få prova???

Ja blir ungefär 1000kr med fakt, håller koll på biliga!

Jag vet inte vad de ligger på alls i pris, men får hoppas att de har en till rimligt pris hos R.N. ivf. Lycka till!

Tack så mycket!

Last edited:
Tja!

Precis fått hem min tredje mätare! Och den Fungerar :yoparty

Det är så att den mätaren som fungerar har gått mer än min hoj! runt 350mil mer
Finns där något sätt att ändra på det? Om det går?

tack för svar

MvH Weberg

Tja!

Precis fått hem min tredje mätare! Och den Fungerar :yoparty

Det är så att den mätaren som fungerar har gått mer än min hoj! runt 350mil mer
Finns där något sätt att ändra på det? Om det går?

tack för svar

MvH Weberg

Tror det är GRYMT svårt att ändra, bättre att notera det. Infon ligger i något PROM av något slag. Däremot är jag spekulant på en av dina trasiga instrument då jag endast behöver själva hastighetsmätaren till mitt byggprojekt. Kommer göra nytt instrument med en lös varvräknare, laddtrycksmätare och lambda+oljetemp. Vore kanon om jag fick köpa en billigt av dig?

Tror det är GRYMT svårt att ändra, bättre att notera det. Infon ligger i något PROM av något slag. Däremot är jag spekulant på en av dina trasiga instrument då jag endast behöver själva hastighetsmätaren till mitt byggprojekt. Kommer göra nytt instrument med en lös varvräknare, laddtrycksmätare och lambda+oljetemp. Vore kanon om jag fick köpa en billigt av dig?

fan låter trist att man inte kan ändra! Visst kan du få det! Men vänta veckan ut sen kontaka mig via pm! så skickar jag en till dig!

En fråga till!

Passar En styrdämpare från -02 på -99ans?
Letar till min hoj men har hittat en -02!

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...