Ahlgren88
Medlem
- Gick med
- 14 Oct 2008
- Ort
- Kalmar
- Hoj
- Suzuki GSXR 750 -00 Yamaha WRF450 -03 *SÅLD* Honda Fireblade 929RR -00 *SÅLD* Yamaha R1 -98 *SÅLD*
Precis som rubriken lyder märkte jag att min hastighetsmätare börjar glappa när man kör 170km/h+.. Man kan få upp värden som 50, 30, 120, m.m. när man t.ex. kör i kanske 200km/h.
Nån som har någon direkt aning om vad det kanske kan tänkas vara?
Tacksam för svar.
Nån som har någon direkt aning om vad det kanske kan tänkas vara?
Tacksam för svar.