Video Yamaha R1 får stryk av Mercedes.

När kommer alla bortförklaringar, som att hojen är drevad, han ger inte fullt osv? :hihi

Det hade iofs varit roligare att se en jämförelse på en lite krokigare väg, och inte bara en lång raksträcka :7peta

Djävlar vad folk snor det där klippet och lägger upp i sina Youtube-flöden. Tror inte Timpa skulle gilla det...

Har du möjlighet att länka till orginalklippet? Då kan jag lägga mitt klick på den istället.

Det där är väl en ganska ny R1'a... Det måste juh vara därför han blir frånkörd, han har juh inga förgasarhästar! :rofl

Bilen går fort, tummen upp på det, men sen när blev vi intresserade av att en del bilar har högre toppfart än en mc ? Alla original sporthojar får väl stryk i toppfart av alla bilar som gör över 310 blås...

Ett av glädjeskutten med en sporthoj (för mig) är att ta sig från 0-200 under 8 sek... det är en mysig känsla. Att köra 300 rakt fram känns inte lika intressant...

Du tog orden ur munnen på mig.
Bilen går fort, tummen upp på det, men sen när blev vi intresserade av att en del bilar har högre toppfart än en mc ? Alla original sporthojar får väl stryk i toppfart av alla bilar som gör över 310 blås...

Ett av glädjeskutten med en sporthoj (för mig) är att ta sig från 0-200 under 8 sek... det är en mysig känsla. Att köra 300 rakt fram känns inte lika intressant...

Fy fan! En del har mer ballar än hjärna.

Hilvete vad den mercan går. Men som ni sa ovan från stillastående skulle mercan få kämpa ett tag. :)

Det var dom långsammaste 299km/h jag någonsin sett..

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla