Yamaha R1, den nya tidens guld

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Varför sparar man i aktiefonder, eller varför har länder guldreserver, det är ju tydligt att det är första generationens R1:or som gäller, dom går ju stadigt upp i pris.:tummenupp:tummenupp
En fin 99:a ligger ju nära 60 idag!! fantastiskt!

Last edited:
Bara försöka göra så många klipp som möjligt, fixa i ordning och ställa i lagerlokal tills dom kan classic försäkras. Sen kan du ägna fritiden åt att räkna pengar :D

sjuka priser , men tror situationen hade varit annorlunda om inte våra kära förs-bolag tvinga på oss så höga premier

va ute o kika lite på blocket nu , o priserna är betydligt bättre än förra året ,, dock långt ifrån 60 lax

Last edited:
Då kan ju alla ge bort sina gammla R1or:D om dom inte ska vara värda något:tungan

Jag hade varit nöjd med 50 för min 03a som gått 2600 och 2 ägare :p

Kanske dags för en fet realitycheck för vissa, vad lägger man helst 50 k på? en fin 954 eller en muggig R1 -00....:rolleyes:

Personligen R1:an alla dagar i veckan, jag gillar karaktären motorn har på dem gamla rettorna, sådär hetsig och go'.

Kommer aldrig sälja min utan köper ny när det blir dags o behåller Gammelrettan, men jag gnäller ju inte över att värdet stått stilla sen jag köpte den, för fyra år sen :tummenupp

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär