Yamaha R1 2010 stulen 14-04-11 i sthlms innerstad

Fy fan, lider verkligen med dig.... I ett garage o med kätting runt rör. Fy fan, finns ju inget sätt att säkra sin egendom. Ska hålla koll så gott jag kan!

Även jag håller koll ute på vägarna när jag är ute och åker!

Aldrig kul att se någon utsättas för brott, även om det är materialistiskt så skär det faktiskt i hjärtat när något man bryr sig om försvinner.

Jävla sketen värld vi lever i.

ÄR det någon som har koll på hur ofta sånt här "klaras upp" att man återfår sitt fordon? funderar på lägga en annons på blocket att om någon ser och ev hittelön. men kan tjuvar vara så jävla korkade att dom lämnar tillbaka cykeln emot en hög hittelön?

ÄR det någon som har koll på hur ofta sånt här "klaras upp" att man återfår sitt fordon? funderar på lägga en annons på blocket att om någon ser och ev hittelön. men kan tjuvar vara så jävla korkade att dom lämnar tillbaka cykeln emot en hög hittelön?

Då du hade din hoj så seriöst låst är nog sannolikheten liten att du får tillbaka den. Tyvärr. Det är knappast en åksugen 16-åring som varit framme. Det är snarare flera man som lyft in den i en skåpbil, och den skåpbilen är nog på väg över Östersjön vid det här laget.

Då du hade din hoj så seriöst låst är nog sannolikheten liten att du får tillbaka den. Tyvärr. Det är knappast en åksugen 16-åring som varit framme. Det är snarare flera man som lyft in den i en skåpbil, och den skåpbilen är nog på väg över Östersjön vid det här laget.

tror så också tyvärr. men man får försöka hålla hoppat uppe, och hoppas att polisen kanske lyckas göra sitt jobb, alternativ någon civil människa som råkar spana något misstänksamt

Det eller så bunkrar någon delar inför kommande bansäsong. :(

Polisen tog en helsvensk whitetrach i går natt i mina trakter på bar gärning när dom lastat upp en hoj på släpkärra mitt i natten.. sitter häktad flr grov stöld just nu tydligen..:tummenupp

Underbart att höra! Hoppas han fick the "good" treatment

bara hålla ögonen öppna..blev passerad av en snubbe på en ducce 1098 igår kväll i flipflops och t-shirt utan regplåt av en kille i tenstmot barkarby..ett område där många hojar hamnar...och krashas..

ÄR det någon därute som skulle kunna hjälpa mig med min exakta slip on modell. Vet att det är akrapovic men tyvärr inte mer än så. Behövs för försäkringsersättningen

tack på förhand

tänktebara tillägga att om ni är i garage osv i någon slum kolla gärna på hojar som har ett täcke över sig, man vet aldrig om det är min då dom snodde täcket. täcket är ett sådant från biltema å är helgrått om jag inte missminner mig. Glad påsk :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman