Yamaha R1 2009 med Rossi

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date

Kneedrag

Guest
Video om nya Yamaha R1 2009 med Rossi.

Jag tror inte det är han som kör hojen och ser det inte ut lite som Gotland Ring med alla vindsnurror? Vad tycker ni?

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/weZCP_eW5AU&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/weZCP_eW5AU&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Tror att det är gotland. Har för mig att de höll till där. Observant:tummenupp

Det ÄR gotland. Den filmen har behandlats i andra trådar i nått halvår mvh

Rossi är sponsrad av Dainese men den där föraren har ett Alpinestars-ställ.

Nä. Killen som kör har ett Yamahaställ och det är Dainese som tillverkar dem.

Ok, men stövlarna är iaf Alpinestars. Loggan syns rätt bra vid 1.30. Rossi brukar väl köra med Dainese stövlar som sitter innanför skinnstället?

Rent hypotetiskt. Rossi i Sverige, Gotland, på Nya Yaman. Ingen som vet på Sporthoj.. Känns som om de på Gotlandring skulle vara rätt snabba med att "läcka" denna info till div Medmänniskor.. Men å andra sidan ville de kanske inte ha massa skrikande killar längs med banan. =)
Ni vet . som småtjejerna i div idolprogram tex.......

Rent hypotetiskt. Rossi i Sverige, Gotland, på Nya Yaman. Ingen som vet på Sporthoj.. Känns som om de på Gotlandring skulle vara rätt snabba med att "läcka" denna info till div Medmänniskor.. Men å andra sidan ville de kanske inte ha massa skrikande killar längs med banan. =)
Ni vet . som småtjejerna i div idolprogram tex.......

Självklart läcker inte personalen på gotland ring om någon tillverkare är där och filmar reklamfilm innan en ny hoj eller bil är presenterad.
Skulle dom göra det så skulle dom säkerligen förlora chansen för liknande kunder i framtiden plus att det troligtvis skulle bli mycket dyrt.

Själv har jag fått skriva på papper att jag är skyldig att betala 250 000€ i böter om jag råkar fota eller berätta vad jag sett vid jobb på hemliga motoranläggningar.

Dock så är det ju inte alls säkert rossi varit på gotland och kört hoj.

Det är ju bara en reklamfilm där R1an är med (med nå random snubbe), sen klippt ihop med lite rossi-bilder.
Sen är det en BYE hjälm, som yamaha har med i alla deras reklamfilmer m.m.

Helt vanlig reklamfilm, ihopklippt för dej som gillar rossi = större sannolikhet att du ska köpa en R1

Last edited:
Filmen är inspelad mellan 10-20 aug på Gotlandring. Jag jobbade på ringen när yamaha var där och filma/fota. Det är inte rossi som kör utan en av yamahas fabriksförare som kör i stock superbike VM, kommer inte ihåg vad han hette men han prata italienska.

Ja Gotland Ring är ju inte belamrat med hus och reklamskyltar överallt så det måste vara tacksamt att filma där. Ren bakgrund.

Men allvarligt, röd ram och sving....? :zpy

Röd ram o sving=Porrigt, du ville väl att tjejerna ska titta och bli upphetsade!

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul