Yamaha R1 2006 bilderna släpta för 1 minut sedan

Daddy skrev:
Jag tycker R1:ans reflexer på sidan fram och bak är det snyggaste i mannaminne. :rofl
Nope, bort.

Tur e väl att de redan är borta när den kommer till Sverige. I England är det lag på dessa reflexer men inte här så vitt jag vet... :va

Lika som bär ? :hihi

/N

Bifogat

• bmw.jpg
    bmw.jpg
    84.2 KB · Visningar: 154
  • yamaha.jpg
    yamaha.jpg
    73.3 KB · Visningar: 155
R6:an e ju sjukt fet!!!! :yoparty
blev riktgit såld på blåset :tummenupp sen e det bara till att strippa den på kåper o på med cross styre så e den sjukt najs!!!

Jag har hört ett rykte, att Suzuki 2006 ska komma med nån form av underliggande ljuddämpare på både nya 600:an och 750:in. De kommer kanske isf att likna R6:ans.

Borde det snart inte komma lite bilder på nya suzukimodellerna så man kan jämföra lite?

Mavve skrev:
Har studerat skiten nu vad avser råhet och ballhetsfaktor och kommit fram till en sak.

Yamaha har gjort en hoj som de aldrig kommer slå på fingrarna hur de än försöker och det är denna:

Den ser ju ut som en bulle.

LocDog skrev:
Jo jo de hajar väl ja med....men de kanske är dags för en lösnings så man slipper strippa hojen de första man gör, eller?

men tänk alla bestämelser kanske ska säga gränser dom måste hålla sig inom bara för att få den godkänd i sve eller det kanske bara är helfordons godkäning man behöver men ändå det lär vara svårt

Neutral skrev:
Får den några nyheter alls? Det enda nya verkar vara på special edition och det är ju i ärlighetens namn inte så mycket nytt där heller, inget som man inte redan kan betala för på en -04.

EDIT: verkar som de gjort något lite här och där även om det inte syns. Motor, ram, sving och gaffel ska vara uppdaterade.
:va Öhlinsfjädring, magnesiumfälgar.....

jag tycker R6 ser rätt rå ut!

Bifogat

• 2006r6race.jpg
    2006r6race.jpg
    49.8 KB · Visningar: 99
  • 839-45-hx.jpg
    839-45-hx.jpg
    57.1 KB · Visningar: 99
Last edited:
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back