Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Stämmer det att det är en R1, eller kollade du upp ägare mm också?Joda, jag har fått ett reg nr och det stämmer.
Kom också till nån skum röstbrevlåda första gången jag ringde men sen igårkväll fick jag tag i killen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer det att det är en R1, eller kollade du upp ägare mm också?Joda, jag har fått ett reg nr och det stämmer.
Kom också till nån skum röstbrevlåda första gången jag ringde men sen igårkväll fick jag tag i killen.
Joda, jag har fått ett reg nr och det stämmer.
Stämmer det att det är en R1, eller kollade du upp ägare mm också?
Fast att hitta ett regnummer som passar en R1 är ju inte många sekunders jobbDehär får jag upp när jag slår in reg numret han gav mig:
<snip>
Vill inte hänga ut reg nr här då vissa inte vill ha ut det på internet pga stöldrisk mm.
Fast att hitta ett regnummer som passar en R1 är ju inte många sekunders jobb
Kolla upp vem som äger den istället!
Varför står det 351 km på mätaren om det är en USA hoj?
Borde det inte vara miles?
Eller byter mätare, 35mil är inte rimligt någonstans för en 09a, den har trots alt varit i trafik i 3 år i usa.Det programmerar man om...
Vad är det som säger att den har varit i trafik i USA i tre år? Den importerades helt ny till sverige. Finns gott om nya 09or som aldrig har blivit tagna i trafik än...
En sökning på VIN gav inget resultat så det är antagligen inget auktionsvrak åtminstone.I trafik första gången i utlandet: 2009-01-01
Läser man i tråden så tycker jag att det finns en del frågetecken. Det står ju I trafik första gången i utlandet: 2009-01-01 ? Om det är en superdeal varför finns hojen fortfarande kvar nu ? Den skulle ju gått direkt annars.

En sökning på VIN gav inget resultat så det är antagligen inget auktionsvrak åtminstone.
Gissningsvis så har bara bilprovningen tagit 2009-01-01 som datum för att dom måste föra in nått datum från utlandet då den reggas i sverige, och har den då aldrig varit tagen i trafik i USA så blev väl 1 januari -09 ett bra datum då den är av 2009 årsmodell.
Har hittat ett Luleå fraktbolag som kör Helsingborg-Luleå en gång i veckan som skulle kunna hämta hojjen på valfri adress. Så nu fattas bara nån vänlig själ här från forumet som vill ställa upp på att jag för över pengar till dennes konto sen betalar hojjen och kör hem den till sig så att fraktbolaget kan komma förbi där och plocka upp den för skeppning till luleå
Någon snäll Skåning...?![]()
Eller byter mätare, 35mil är inte rimligt någonstans för en 09a, den har trots alt varit i trafik i 3 år i usa.
Gissningsvis så har bara bilprovningen tagit 2009-01-01 som datum för att dom måste föra in nått datum från utlandet då den reggas i sverige, och har den då aldrig varit tagen i trafik i USA så blev väl 1 januari -09 ett bra datum då den är av 2009 årsmodell.
Har hittat ett Luleå fraktbolag som kör Helsingborg-Luleå en gång i veckan som skulle kunna hämta hojjen på valfri adress. Så nu fattas bara nån vänlig själ här från forumet som vill ställa upp på att jag för över pengar till dennes konto sen betalar hojjen och kör hem den till sig så att fraktbolaget kan komma förbi där och plocka upp den för skeppning till luleå
Någon snäll Skåning...?![]()
Jag gjorde också en sökning, på chassinumret, via Carfax och fick ingen träff alls. Var det samma resultat för dig? Känns inte det lite udda att man inte får någon träff alls?
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |