Yamaha R1 -05 TURBO I HBG

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
En lagom stor.
Yamaha R1 -04,-05
Sågs idag 7/2 vid stora korsningen nära Yamahacenter ca kl 16:30.

Hojen stannade vid rödljuse i riktning mot Råå.

Beskrivning:

Helt mattsvart (inte org metallicgrå),tonat kåpglas,inga blinkers,miniregskyllt,effektljuddämpare utan synligt märke.

Förare: Svart skinnställ,svart hjälm,svarta stövlar.

Wastegaten hördes tydligt vid gassläpp efter att ha dragit iväg i måttligt tempo.

Vem är detta ? Finns kanske på SH,någon som känner personen ?

:va
 
Jösse skrev:
Yamaha R1 -04,-05
Sågs idag 7/2 vid stora korsningen nära Yamahacenter ca kl 16:30.

Hojen stannade vid rödljuse i riktning mot Råå.

Beskrivning:

Helt mattsvart (inte org metallicgrå),tonat kåpglas,inga blinkers,miniregskyllt,effektljuddämpare utan synligt märke.

Förare: Svart skinnställ,svart hjälm,svarta stövlar.

Wastegaten hördes tydligt vid gassläpp efter att ha dragit iväg i måttligt tempo.

Vem är detta ? Finns kanske på SH,någon som känner personen ?

:va

Låter najs men tror iofs inte att det var wastegaten du hörde, dom låter nämligen inte så mycket :7peta

Det var troligen en öppen dumpventil du hörde....
 
Hur fan skulle nån ha hunnit modda en -05 med turbo????

GR kör ej Yamaca!! (Rossis sätt att uttala det på:)
 
No1 skrev:
He he he...

Har min R1000 K5 fixad med turbo inom kort samt en hel del andra pryttlar för att göra livet roligare på
Nürburg ring kommande sommar... :banana

Utförligt reportage i den kommande seriösa :3freak ( :va ) filmen...;)

Patrik,
SWT Racing...


låter ju inte helt fel!!! :yoparty
 
morlock skrev:
En GR-wannabe kanske? eller kanske GR-himself :eek:


GR? Ja av alla idioter...sorry,men lika mycket respekt för gr-puckot som för att ligga back på kontot...suger valfett... :kocko
 
No1 skrev:
Hoj: Suzuki R1000 K5 turbo, 200hk+..... HAYABUSA TURBO, 500hk+..... Subaru Impreza STI -05, 300hk++..... RUF RT12, 650hk+.....

Vilka jävla maskiner du har.........Jisses :galen
 
Haballa haballa vill ha!!!!

Vilken hoj!!!...e så det rycker lite i högerhanden....Vem har kittat den???

No1...Vad handlar filmen om...något smakprov
 
Fan också att jag missade honom, körde där vid precis den tiden.
 
No1 skrev:
Utförligt reportage i den kommande seriösa :3freak ( :va ) filmen...;)
Låter bra det!
Kommer det nånting med den RUF du har i din hoj-lista?
Kunde va ganska cool att se den runt Nürburgring, även om den har två hjul for mycket :)

//Ronni
 
No1 skrev:
Visst låter det i alla fall bra, och kanske ser det än bättre ut på film i höst!!! :hihi

Patrik,
SWT Racing...

Behöver du hjälp att provköra någon av leksakerna så tveka inte... ring... :D
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top