Yamaha R1-03 på blocket

r1-03

Måste hålla med de flesta hära, killen begär på tok för mkt skulle säga 10-15K för mkt för en 03, du kan få en 04 för samma peng. fatta inte att folk begär fantasi priser för sina hojar :confused:

Aghili Racing skrev:
2068801 Måste hålla med de flesta hära, killen begär på tok för mkt skulle säga 10-15K för mkt för en 03, du kan få en 04 för samma peng. fatta inte att folk begär fantasi priser för sina hojar :confused:

Finns hur mkt cyklar som helst att köpa! varför inte försöka köpa en grå/svart med org.lack istället och spar lite pengar till försäkringen. Letar själv en ny hoj men jag tycker inte en -03 ska kosta mer än 70k. Har ju kommit en ny generation oxå...

viiper skrev:
2081196 Finns hur mkt cyklar som helst att köpa! varför inte försöka köpa en grå/svart med org.lack istället och spar lite pengar till försäkringen. Letar själv en ny hoj men jag tycker inte en -03 ska kosta mer än 70k. Har ju kommit en ny generation oxå...

Har köpt den nu.. Är riktig nöjd med biken. Fick den till det priset som jag var villig att betala..

//Miko

R-1000 skrev:
2068469 spelar ingen roll om den inte hade gått en mil ens,man betalar inte mer än 70k för en 03:ans retta,inte ens om den vore helt ny.

Instämmer. Ha lite is i magen, det kommer fler objekt var så säker...

/T

info76 skrev:
2081634 Tackar :)
Så mycket jag tyckte den va värd:)

Är iaf tok nöjd med biken. Så jäfla grym cykel :banana ska ta några bilder på min skönhet som ni kan beskåda lite senare :yoparty

Hehe jag förstod att du skulle tjöpa den :)

Grattis! :tummenupp

Saker är värda vad köpare är beredda att betala :)

Ska man vänta på den "bästa" affären blir man oftast pryllös!

...och så fort du köpt något kostar samma pryl mycket mindre nästa vecka!

Summan?

Vill du ha prylen? Ligger din inom din budget? Finns det inte en likadan i samma skick till ett billigare pris?

KÖP! Njut av livet!

Ni andra kan ju äta knäckebröd med filmjölk, starta bilfirmor och importera krockat för att sedan sälja dyrt! :tungan

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back