yamaha R1 -01:a stulen 2008-05-02 - 2008-05-03

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
yamaha R1 -01:a ÅTERFUNNEN!

stulen 2008-05-02 - 2008-05-03, polispatrull fann den ståendes i Johanneshov - på gatan - LÅST!!

Min en vecka (knappt) gamla R1:a stulen från garage i liljeholmen natten mellan fredag och lördag. Reg nr TDZ 747.. Kvar var en länk från kättingen, samt delar utav ett knäckt styrlås..

Miniblinkers runt om (vita), rensad bak, slipon (kommer inte ens ihåg, men tror det var ett vance), styrdämpare etc.

Bifogar en bild..

Bifogat

• DSC00280__.jpg
    DSC00280__.jpg
    200.1 KB · Visningar: 164
Last edited:
Tråduppdatering!!! Återfunnen som tråden nu säger! Tack till polisen för trevligt bemötande, förståelse - och snabbt agerat!

Ja, är den i så bra skick att du kan få den lagad? När min förra 98 blev stulen och sedan upphittad var såg den rätt OK ut, men med lite repor här och där blev det för dyrt att laga tyckte F-bolaget. Fick i alla fall hyfsat bra betalt för den.

Inga större problem - omlackning utav tanken - De hade tyligen varit o gasat lite o märkt att man visst måste ha nyckel för tanken - nytt lås där, nytt styrlås+låsmekanism o då omlackning av tank tot. gps-larm skall nu införskaffas...

Idioter!!!!

Jag blir så förbannad att det ska finnas såna jävla svin överallt:mad: hade till och med mardröm inatt att jag satt på ett fik en bit från hojen sen när jag va påväg tillbaka för en härlig åktur va den helt slaktad:huvet jag menar nu kan man inte ens få sova gott på grund av att det finns rötägg som inte kan se skillnad på mitt och ditt AARrrrrg!!!

Inga större problem - omlackning utav tanken - De hade tyligen varit o gasat lite o märkt att man visst måste ha nyckel för tanken - nytt lås där, nytt styrlås+låsmekanism o då omlackning av tank tot. gps-larm skall nu införskaffas...

Trevligt att den hittades igen, inte alltför våldtagen. Grattis!
Säg till när du hittat ett bra GPS-larm ! Jag är själv på jakt efter ett också..

Trevligt att den hittades igen, inte alltför våldtagen. Grattis!
Säg till när du hittat ett bra GPS-larm ! Jag är själv på jakt efter ett också..

Tror Mobwatch (NavEye TrackIT) verkar vara båda bra och billig den har varit uppe för diskussion tidigare:tummenupp

Last edited:
Finns det inget färdigt som avrättar på plats efter avlyssning? (så man inte råkar grilla grannarnas ungar..) :). Tack för tipset, redan börjat rikta in mig på det, eller en hemmabyggd kompott.

Finns det inget färdigt som avrättar på plats efter avlyssning? (så man inte råkar grilla grannarnas ungar..) :). Tack för tipset, redan börjat rikta in mig på det, eller en hemmabyggd kompott.

Det hade varit det bästa alternativet:D lova du säljer ett system till mig om du utvecklar något som eliminerar idioterna på plats jag lovar jag skulle köpa det direkt:tummenupp

faaan så jävla drygt de är att man ska behöva kädja fast o låsa o krabba så de tar en haltimme o få loss hoj jäveln innan man kan ge sej iväg...
är de krabbigt o montera dit gps larm? vore juh nice om man kunde avverka några stycken idioter iaf!?

//FISHI

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...