Yamaha Nytro Turbo

Hur gick det? Blev det någon fart i skotern din :hihi?

... och om det nu blev det är film alltid uppskattat :tummenupp!
 
Quaden som jag godkände trots fyra hjul har faktiskt en R1 motor, allt som byggs runt den motorn kan adapteras till en hoj,, allt ända till bak-drevet är samma som på en R1:a.
R1an är bland den vanligaste motorn vi har i vårat avlånga sporthojs land.
Det har en Yamaha Apex också! :krama
 
Nytro Turbo

Hej Allihop!
Nu har ca 100mil avverkats iallafall och skotern fungerar riktigt bra!
Tyvär har det inte blivit någon riktig film än....
Men lite bilder finns iallafall! :)
Har inte haft ett enda fel med maskinen... inte några läckage eller konstigheter! En avkörd rem men det är också allt. :D Verkligen en daily driver! Så Marklund med personal ska verkligen ha kredit för sina fina kitt!!!! :yoparty
 

Bifogat

  • _MG_8463-40X30.jpg
    _MG_8463-40X30.jpg
    56.2 KB · Visningar: 189
  • _MG_8497-40X30.jpg
    _MG_8497-40X30.jpg
    45.1 KB · Visningar: 179
  • _MG_8534-40X30.jpg
    _MG_8534-40X30.jpg
    63.3 KB · Visningar: 157
  • _MG_8548-40X30.jpg
    _MG_8548-40X30.jpg
    72.4 KB · Visningar: 150
  • _MG_8548-60X30.jpg
    _MG_8548-60X30.jpg
    49.8 KB · Visningar: 147
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top