Köpte en i Maj och kan säga följande saker.:
+ Bekväm och smidig. En perfekt 'stadshoj'.
+ Ruskigt bra premie.
+ Skottsäker motor.
- På TOK för klen. (Detta borde ge minst 5 minustecken.)
- Snikiga komponenter.
Kan ju tillägga att den nu inte är i min ägo längre. Hann med 405 mil innan jag tröttnade och då bet jag verkligen ihop för att behålla den. Som nybörjarcykel är den ju dock kalasbra. Skulle den haft runt 75 hästar så hade jag utan tvekan behållt den och varmt rekommenderat den men nu.. Nej.
Hej!
Har en och är väldigt nöjd men får hålla med om att lite mer hästar hade inte skadat (10 hk till hade räckt...samt lite mindre vikt). Mycket rolig på småvägar vilket jag kör till 90% lite värre vid långa transporter. Sadeln är hård och ganska bred samt gjord av ett material som verkar vilja samla "skit". Jag stormtrivs med sittställningen samt att det är enkelt att hålla lagliga hastighter (antalet hk ). Om man skulle sätta en stämpel på den så vore "Snäll Motard" kanske rätt, billig att äga och köra men kul om man tycker att hastigheter under 130 är OK (Den gör 160 efter ett tag).
Jag har oxå en och kan instämma med föregående talare, lite effekt till hade inte saknats, beställde powecommander i maj, men tydligen har de problem med något och den finns inte att få tag i ännu, förhoppningsvis har jag den på till nästa säsong iaf
Men annars är jag mkt nöjd!!