Yamaha MT01, brutalt ljud

yonsson skrev:
Va får man punga ut för en sån feting? :va

ETTHUNDRATRETTIOFEMTUSEN RIKSDALER :huvet
Plus lte extra för jobbet att rensa den och för R1-lampan bak, moddad med blinkers o minimal skylt. Sulan ska synas. :)
Jag återkommer när jag provkört besten, ska bli ett sant nöje. Hoppas jag.

PETERstor.jpg

:hihi

holmen skrev:
Plus lte extra för jobbet att rensa den och för R1-lampan bak, moddad med blinkers o minimal skylt. Sulan ska synas. :)

Då hade jag hellre köpt en Benelli TnT 1130 :yoparty

Det var inte billigt direkt, men den e överfet!

Då hade jag hellre köpt en Benelli TnT 1130
Jag hade gärna köpt en benelli. Synd att det inte är Vtwin bara... Och att jag är en fattig student :(

holmen skrev:
Du måste ju slänga upp lite snygga bilder tagna med nåt annat än kameramobil! :7peta
(På röven och utblåsen.)

Ha, j-vligt roligt med Peter Harrysson... vilken grym hoj, alltså, låter gött, ser brutal ut... hoppas den är lika rolig att köra... för Holmen alltså!!!

MVH

Detta är nog årets coolaste och mest underskattade hoj!
MT-01:an kommer garanterat att förnedra mången "R-hoj" på diverse små kurviga vägar i sommar!!
Vill ha!!

//VG

Vilken grupp av hojar räknas den där till när det gäller försäkring? Borde ju vara överkomligt med tanke på att den ligger på runt 90hk, eller?

Var ute och körde MT-01án idag med Acrapovic system, kan bara säga en sak....en sån får det bli :tummenupp .

Tony Tiger skrev:
Var ute och körde MT-01án idag med Acrapovic system, kan bara säga en sak....en sån får det bli :tummenupp .
Jag e så jävla nöjd. Köp den, fast acrapovic-blåsen e fördjävla dyra med tillhörande sadel

bebbe skrev:
Hur verkar den. När jag såg den här på Yamaha center så tyckte jag att den verkar vara helt gigantisk!! Fast den känndes inte lika stor när jag satte mig på den. Hade varit kul att veta hur den är att köra.

Det e verkligen en grym hoj! Ser stor och klumpig ut men är riktigt behaglig att köra. Inte lika smidig som XT'n men det går ändå snabbt på kurviga småvägar. Grymt bottenvrid. Nästan att man blir lite rädd första gången... :3freak När man kör kurvigt behöver man i stort sett bara använda ett par växlar.

Har du testat köra på slangen eller göra stoopisar med den?

holmen skrev:
Har fått ljuddämparna rensade, höll på att trilla av när vi startade den igår.
Underbart muller som kändes i kistan. Tänkte kolla om det finns nån annan som har och bygger om en MT.http://www.alltommc.se/ljud/yma1.mp3
Lyssna på den. :yoparty

Hmm.... olika världar! Varför nöja sig med två cylindrar när man kan ha sex (cylindrar)? och ett ljud som faktiskt är oslagbart och inte låter som en veterantraktor (elakt? hade jag inte vetat vad det var hade jag nog gissat på detta, Sorry)

Bifogat

• cbxidetgrona.jpg
    cbxidetgrona.jpg
    101.6 KB · Visningar: 114
Grattis!
Årets fräckaste hoj!
Vilket system har du på den?
ÄR det steg3-kittet?

Vill ha!!

Bry dig inte om alla moppefuckons ironiska kommentarer om Yamman!
MT-01 är grym! Ska bli kul å höra om alla Räkettor som blivit förnedrade på krokvägar i sommar. För sånt skriver ni väl om också, losers??

//VG

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...