lorkan
Bannad
Har ni funderat över att chatta via PM eller kanske bli brevvänner ?
Finns inte tjejhojar resp. killhojar, det är 2006 för helvete, vakna.
Finns inte tjejhojar resp. killhojar, det är 2006 för helvete, vakna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2Wheeldrive skrev:Ja jag menar lika ungaOkej jag ska inte köra ifrån dig bara för att du verkar vara en trevlig tjej
![]()
) och se hur snabbt du kör... 
TRX-Lynn skrev:Har stor betydelse i det stora hela...![]()
2Wheeldrive skrev:Ville bara tipsa alla er tjejer där ute att det är troligen den mest lättkörda och smidiga maskinen någonsin! Den är så söt så att man bara vill hoppa upp på den och spinna ivägJag menar inte nu att ni inte kan köra sporthoj och muskelmaskiner, så missförstå inte!!!! Jag tipsar er bara vänligt att det är en kanonhoj!
, nu är citaten rätt.TRX-Lynn skrev:Instämmer... mannen har färgat mig så det var tvunget att bli italienskt vid ett byte...
Inte för att jag beklagar mig över det... är grymt nöjd![]()
![]()

MestHemlig skrev:italienskt = rossi = yamaha![]()
![]()

2fast4hjo skrev:Jo en cm hit eller dit kan faktiskt vara ganska avgörande om man är kort när man letar efter lämplig hoj.![]()
2fast4hjo skrev:Hade jag haft planer på att skaffa ny hoj i år så hade det blivit en ...

måste köpa en sån,bara måste!vill bli 15 igen 
2fast4hjo skrev:Hade jag haft planer på att skaffa ny hoj i år så hade det blivit en ...
Om jag åker med dig så vill jag ligga bakomTRX-Lynn skrev:F-n nu blir man ju![]()
låter fint... får väl ta en tur till våren (om den kommer) och se hur snabbt du kör...
![]()
Ja vi måste ta en tur i sommar 
2Wheeldrive skrev:Den är så söt så att man bara vill hoppa upp på den och spinna iväg![]()
Bara om du lovar att bromsa mycket och hårt oftaTRX-Lynn skrev:Du kan få åka med bakom om du vill....![]()
![]()

Söt som bara den! Man vill bara köra den när man ser den =)Pejo skrev:Du menar att den är "femenin som Kurt Olssons damorkester ungefär" ?
lorkan skrev:Finns inte tjejhojar resp. killhojar, det är 2006 för helvete, vakna.
Är du duktig så kan du Uiiiiiiiiilaaaa med det mesta!Lorge skrev:cool hoj... synd att det är så jävla lite hästar i den bara..
duger den till bus å uuuiillliiiees?
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |