Yamaha MT-03. Världens bästa tjejhoj!

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Ville bara tipsa alla er tjejer där ute att det är troligen den mest lättkörda och smidiga maskinen någonsin! Den är så söt så att man bara vill hoppa upp på den och spinna iväg :tomten Jag menar inte nu att ni inte kan köra sporthoj och muskelmaskiner, så missförstå inte!!!! Jag tipsar er bara vänligt att det är en kanonhoj!

Bifogat

• 20050926bdb2b6b9[1].jpg
    20050926bdb2b6b9[1].jpg
    64.3 KB · Visningar: 589
2Wheeldrive skrev:
Ville bara tipsa alla er tjejer där ute att det är troligen den mest lättkörda och smidiga maskinen någonsin! Den är så söt så att man bara vill hoppa upp på den och spinna iväg :tomten Jag menar inte nu att ni inte kan köra sporthoj och muskelmaskiner, så missförstå inte!!!! Jag tipsar er bara vänligt att det är en kanonhoj!

Säkert en jätte bra tjejhoj... men är man som jag... oftast längre än många grabbar också.. så vill man ha en lite högre hoj att sitta på... *ler*

Nissan Micra är söt. Vem fan köper en hoj för att den är söt?? :va :7peta

2Wheeldrive skrev:
Tjej=kvinna
Hoj=motorcykel

Aprilia tuono = tjejhoj
Super duke = tjejhoj ... osv... :tuttar

fazerfun skrev:
Nissan Micra är söt. Vem fan köper en hoj för att den är söt?? :va :7peta

Någon som köper Nissan micra för att den är söt? :rofl

TRX-Lynn skrev:
Aprilia tuono = tjejhoj

Ja du ser =) Prova den i sommar, den är jätteskön att sitta på iaf, själv är jag 188cm så det blev lite trångt =)

Chronic skrev:
Ja den har ju faktiskt hela 10 millimeter lägre sitthöjd än en R1 :rolleyes:

*skrattar*

Har stor betydelse i det stora hela... :hihi

2Wheeldrive skrev:
TRX-Lynn skrev:
Aprilia tuono = tjejhoj

Ja du ser =) Prova den i sommar, den är jätteskön att sitta på iaf, själv är jag 188cm så det blev lite trångt =)

Kanske testar den för testandet skull...

Men hämtar ju min pärla om en vecka :banana

Men hämtar ju min pärla om en vecka :banana[/QUOTE]
Det är ju oxå en grym hoj :tummenupp

2Wheeldrive skrev:
Men hämtar ju min pärla om en vecka :banana
Det är ju oxå en grym hoj :tummenupp[/QUOTE]

Instämmer... mannen har färgat mig så det var tvunget att bli italienskt vid ett byte...
Inte för att jag beklagar mig över det... är grymt nöjd :tummenupp :yoparty

TRX-Lynn skrev:
Det är ju oxå en grym hoj :tummenupp

Instämmer... mannen har färgat mig så det var tvunget att bli italienskt vid ett byte...
Inte för att jag beklagar mig över det... är grymt nöjd :tummenupp :yoparty[/QUOTE]
Det är roligt med lite udda hojar! Själv så måste jag bara köra japanare :tomten Jag litar fullt ut på dom! Har aldrig haft problem med en japansk hoj någonsin! Grattis till en cool och udda maskin :rolleyes:

2Wheeldrive skrev:
Det är roligt med lite udda hojar! Själv så måste jag bara köra japanare :tomten Jag litar fullt ut på dom! Har aldrig haft problem med en japansk hoj någonsin! Grattis till en cool och udda maskin :rolleyes:

Instämmer helt... udda är kul.. måste säga att mannens mille funkar och har funkat grymt bra sedan 2000 :tummenupp
jag litar på italienarna att de fått ihop ett grymt bra koncept på denna hojen... :Bugar
Byter ju in min japanare ju... men det är inte utan att få en tår i ögat... var ju trots allt min första hoj... :(

Byter ju in min japanare ju... men det är inte utan att få en tår i ögat... var ju trots allt min första hoj... :([/QUOTE]
Förrädare :fatta! Nej, du kommer säkert att bli nöjd =)

2Wheeldrive skrev:
Förrädare :fatta! Nej, du kommer säkert att bli nöjd =)

:pannkyss
ledsen att jag byter upp mig :tungan

klart jag kommer bli nöjd... räknar ner dagarna nu ju... trots att man blir fattigare... :hihi :banana

TRX-Lynn skrev:
:pannkyss
ledsen att jag byter upp mig :tungan

klart jag kommer bli nöjd... räknar ner dagarna nu ju... trots att man blir fattigare... :hihi :banana
Viktigaste är ju att du är nöjd :rolleyes: Men det enda du kommer att se av mig i sommar är detta :arsele Ser jag en italienare så måste jag bara sätta dom på plats :)

2Wheeldrive skrev:
Viktigaste är ju att du är nöjd :rolleyes: Men det enda du kommer att se av mig i sommar är detta :arsele Ser jag en italienare så måste jag bara sätta dom på plats :)

Det är jag nöjd med bara du har ett vältränat :arsele
:rofl
Har inte haft körkort längre än 6 månader så man är fortfarande lite rokkie på hoj.. nu kommer första säsongen utan grön skylt :banana

TRX-Lynn skrev:
Det är jag nöjd med bara du har ett vältränat :arsele
:rofl
Har inte haft körkort längre än 6 månader så man är fortfarande lite rokkie på hoj.. nu kommer första säsongen utan grön skylt :banana
Ja den är fast o fin :tummenupp Fast jag kommer nog att ha ett skinnställ över den :rolleyes: Jag är inne på 10:e året nu på mc =) så lyssna på pappa nu! :pannkyss Dock så är vi lika gamla :hihi

2Wheeldrive skrev:
Ja den är fast o fin :tummenupp Fast jag kommer nog att ha ett skinnställ över den :rolleyes: Jag är inne på 10:e året nu på mc =) så lyssna på pappa nu! :pannkyss Dock så är vi lika gamla :hihi

grabbar i läder :tuttar

*skrattar* ok "pappa"
Vaddå GAMLA!!!????? :gnissla
Vi är lika UNGA menar du väl???v :pannkyss

TRX-Lynn skrev:
grabbar i läder :tuttar

*skrattar* ok "pappa"
Vaddå GAMLA!!!????? :gnissla
Vi är lika UNGA menar du väl???v :pannkyss
Ja jag menar lika unga :) Okej jag ska inte köra ifrån dig bara för att du verkar vara en trevlig tjej :tuttar

Nyheter
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats