Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
xyx skrev:Jag var också intresserad, tills jag läste testerna som visade att motorn inte var ett dugg bättre än det som sitter i krompråmarna.
Jäkligt synd.. hade de satt i en lite modernare rova som varvade bättre och inte försökte slå en Buell i VM i låg litereffekt, vibrationer och smalt register så hade den varit intressant på riktigt.
Mats757 skrev:Men efter provkörning fick jag höra priset på den, då höll jag på att tappa hakan i backen, över 130 lök. Baaaaa......?????![]()
Den måste prissänkas för att kunna säljas, kring 100 och jag tror på att det blir en kulthoj. Men för 130, neeej....
Bonnie skrev:Runt 100 känns rimligt för den, lägg till trimpipor för 8-10'. Men att vilja ha 150 lök med trimpipor som ger färre antal hk...enligt MC-Nytt tror jag det var.
Jag grät när jag försökte kränga min Bulldog -04, fick katastrofinbytespris när -04 dumpades från 93 900:- till 79 900:- nypris. Min Bonneville höll sitt pris riktigt bra i jämförelse.
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |