Yamaha Motard!!

Vänta lite nu Yasha!!! Jag har ingen bulldog längre, den är historia. Kommer du inte ihåg att jag hade en ktm660 efter den en kort stund??? Nu får man liksom titta på när andra kör och dregla. Får se nu när man skaffat hus om man kan belåna tjejen så man kan köpa en hoj kanske! :D

Obs!! jag är fortfarande motard freak även om jag inte har nån motard längre. :rock

Last edited:
motardnisse skrev:
Vänta lite nu Yasha!!! Jag har ingen bulldog längre, den är historia. Nu får man liksom titta på när andra kör och dregla. Får se nu när man skaffat hus om man kan belåna tjejen så man kan köpa en hoj kanske! :D

Obs!! jag är fortfarande motard freak även om jag inte har nån motard längre. :rock
Det vet jag väl!!! Men det faktum att du HAFT en, FORTFARANDE pratar om den OCH att du kör tjejens BMW, gör att du får leva med det! :fakta

Motardfreak kan man väl vara ändå?!? :hej Förresten har du snart en igen! :rock

PS. Tjejer är inte värda alltför mycket på pantmarknaden... Om hon nu inte råkar se ut som typ Claudia Schiffer och är tyst, snäll och lydig = fantasifigur?!? DS.

Last edited:
Re: Re: Re: Re: Yamaha Motard!!

Jag skulle kunna ha världens största verktygssats, ett elverk och diverse maskiner på husan utan att komma upp i samma vikt som XR:en...

DwD skrev:
haha .. säger killen som hoppas på att på nästa årsmodell av husa följer det med en verktygssats! :D :D :D :D :arsele

Nja! Om jag kunde ha fått lånat anders gixxer över till åland så hade jag inte tagit BMW. Ja ja! jag skäms :gråta. Detta var enda gången på bra länge som jag har nämnt bulldogen men jag trodde att Tom menade mig det han skrev?

Re: Re: Re: Re: Re: Yamaha Motard!!

mr_rockster skrev:
Jag skulle kunna ha världens största verktygssats, ett elverk och diverse maskiner på husan utan att komma upp i samma vikt som XR:en...

visst helt ok för mig, :bow låter som att du behöver ha det för att få den att gå :skrämd .speciellt elverket så du slipper lita på motorn för mycket :fakta :brynad

smörjning av bakdrevet å kedjan behöver du heller inte oroa dig för, har hört att motorerna försörjer resten av hojjen med olja :D

Last edited:
Hur lyckas vi med att ALLTID hamna totalt OT i det här forumet?!?

motardnisse skrev:
:Bugar Förlåt Yasha!!!!
Anders Gixxer får knappt JAG låna!!! :eek:

Du är självklart förlåten! :angel Fast riktigt för vad vet jag inte...

Du ska se att du snart är en aktiv medlem i vår motard-community igen, om nu inte mc-försäljning och husköp innebär tillökning och ännu fler utgifter inklusive restriktioner hemifrån så småningom... Det är synd om er män! :fakta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yamaha Motard!!

DwD skrev:
visst helt ok för mig, :bow låter som att du behöver ha det för att få den att gå :skrämd .speciellt elverket så du slipper lita på motorn för mycket :fakta :brynad

smörjning av bakdrevet å kedjan behöver du heller inte oroa dig för, har hört att motorerna försörjer resten av hojjen med olja :D
Yada yada yada :5sure

Re: Hur lyckas vi med att ALLTID hamna totalt OT i det här forumet?!?

Yasha skrev:
Anders Gixxer får knappt JAG låna!!! :eek:

Du är självklart förlåten! :angel Fast riktigt för vad vet jag inte...

För att jag erkänner mina synder! :bow

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Yamaha Motard!!

DwD skrev:

:D :D :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back