Yamaha märkes försäkring?

Gick med
20 Apr 2007
Hoj
YZF750r streetfighter, zx6r -01 Såld
Eftersom länsförsäkringar har slutat med yamahas märkesförsäkring så
undrar jag bara om ngt annat bolag har tagit över den eller den bara har försvunnigt?

Vilket bolag har ni andra som kör yamaha?

fick bli Folksam för min del. De skulle 'bara' ha 25.000 jämfört med 92.000 på Länsförsäkringar och 97.000 på If.. :gnissla

fick bli Folksam för min del. De skulle 'bara' ha 25.000 jämfört med 92.000 på Länsförsäkringar och 97.000 på If.. :gnissla

Fan Anders! Pröjsar du 25 lappar om året för 6:an? Usch och fy och tvi säger jag till det!

Försäkringsbolag :mad:

Börjar man komma upp i 25k så kan man nog överväga att ta en halvförsäkring och ta det ett snäpp lugnare. Kolla mellanskillnaden och sätt in resterande på ett laga-mc-konto istället. Kör du utan att mysa med asfalten så har du ju en grundplåt när du vill byta upp dig :)

Börjar man komma upp i 25k så kan man nog överväga att ta en halvförsäkring och ta det ett snäpp lugnare. Kolla mellanskillnaden och sätt in resterande på ett laga-mc-konto istället. Kör du utan att mysa med asfalten så har du ju en grundplåt när du vill byta upp dig :)

Har funderat på halvförsökring men själva idén med ett laga-mc-konto är dömd att misslyckas. Känner jag mig själv rätt, vilket jag gör, kommer dessa pengar ändå supas upp i slutändan så det är nog lika bra att ge bort dem till folksam dem med en gång. Kostar att ligga på topp heter det ju. :yoparty

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard