Yamaha ha ha ha?

Ang kläder med just tillverkarloggor på osv.

Jag blev uppringd av nått jävla pulver som hade tagit reda på att jag har en suz och letat upp mitt telenr.
Han ville informera om att Suzuki har släppt en ny racingtröja och att han erbjuder dom till specialpris just nu, inte senare eller i morgon utan just precis NU.

När han sa suzukis nya racingtröja så råkade jag skratta till lite över bilden jag såg framför mig iförd en sån tröja...

Aldrig i livet, snäppet värre än att ha Ed Hardy kläder på sig och gå på Ullared.

Innan han sen fick fortsätta så avbröt jag honom och sa att Nej tack en sån vill jag absolut INTE ha.
Verkade som att han var van vid det svaret för han vissnade omgående och önskade mig en trevlig dag :)

Najs! Aldrig ens hört talas om dessa. Vad är det? Var finns det?

Det handlar om livet på den hälsingska landsbygden. :tummenupp

http://www.smastadsliv.se/

Här ligger hela andra filmen uppe i tio delar.

http://www.youtube.com/watch?v=PxxJWKbAMlE&playnext=1&list=PL0B3905D8232F8055

Övriga filmer ska finnas på
pirate-bay.jpg

Ang kläder med just tillverkarloggor på osv.

Jag blev uppringd av nått jävla pulver som hade tagit reda på att jag har en suz och letat upp mitt telenr.
Han ville informera om att Suzuki har släppt en ny racingtröja och att han erbjuder dom till specialpris just nu, inte senare eller i morgon utan just precis NU.

När han sa suzukis nya racingtröja så råkade jag skratta till lite över bilden jag såg framför mig iförd en sån tröja...

Aldrig i livet, snäppet värre än att ha Ed Hardy kläder på sig och gå på Ullared.

Innan han sen fick fortsätta så avbröt jag honom och sa att Nej tack en sån vill jag absolut INTE ha.
Verkade som att han var van vid det svaret för han vissnade omgående och önskade mig en trevlig dag :)

Samma här, tyckte det va lite spännande hur han kunde få tag i mitt telenummer, men det kunde han tydligen.
Jag bad honom skicka ett mail till mig hur de såg ut, men det har inte kommit något än..:)

Jag tror jag har sett dom där filmerna på Youtube, visst bygger dom en Jetspark och åker på någon tävling?

I det här avsnittet bygger dom raketer :

http://www.youtube.com/user/Mobackenracing#p/u/10/OMSbEMWDNig

Ajaj, den liknelsen och Johansson borde vara här på en grisblink och förklara att Mobacken minsann ligger i Jämtland och inte Hälsingland där småstadsliv utspelar sig:D

Fast de kan väl kvitta, allt är väl grundat i samma :banjo, där norr om smålandsgränsen. :gnissla:näsblod:krama

Last edited:
Ajaj, den liknelsen och Johansson borde vara här på en grisblink och förklara att Mobacken minsann ligger i Jämtland och inte Hälsingland där småstadsliv utspelar sig:D

Fast de kan väl kvitta, allt är väl grundat i samma :banjo, där norr om smålandsgränsen. :gnissla:näsblod:krama

Ingen risk att han läser här, han är fullt upptagen med att smälta ner en utrangerad rysk reaktorinneslutning för att få en klump koppar att svarva axialbrickor till turbinen av...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti