Yamaha ha ha ha?

hpnotiq-r6

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2008
Hoj
Ja
Min vapendragare och jag var ute och körde och när vi parkerat för att äta så inträffade något som ställt många frågor, frågor utan svar.

Min vän har en tröja som det står "Fuck you i drive a yamaha" på ryggen (köpt på mässan) och enligt en gubbe ca 50 år så ska det stå "Fuck you i drive a Ha Ha Ha". Detta var han noga med att påpeka framför hela kioskön och vi som inte förväntade oss en så konstig mening skrattade bara och gick.

Nu såhär i efterhand väcks några viktiga frågor, vad menade han med den meningen? Är det fjolligt att köra Yamaha? Är det kul att köra Yamaha? Är han förtjust av en annan tillverkare och poängterar att han kör hellre det? Kör han glidare (därav den dåliga humorn)? Är det en samtalsinledande fråga? Ville han skämma ut sporthojsåkare eller mer specifikt Yamaha förare?

Notering: Han var Ghostrider. (enligt hans tröja)

Notering 2: Vi är väldigt asociala människor. Heja Sverige.:banana

Notering 3: Om du kära mystiska medelåldersman, om du är medlem här är det otroligt tacksamt om du direkt kan svara på frågorna angående ditt utlåtande.

+1
man ser oftast bönder från mehedeby ha sånna tröjjor, med kanske fuck you i drive a volvo,häst o vagn eller dyligt...

Hehe, har en kollega från Mehedeby. Han ska få höra detta :)

Dt är lite ghey att skylta med vad man kör, <-----texten där borta är på gränsen.
Min far tillhör oturligt nog kategorin och har ett Harley-davidsson märke på sin BMW :S usch

Jag har en Harley Davidsson nyckelring från någon känd handlare i USA på min Suzukinyckel

Aldrig någonsin har en Suzukiåkare blivit upprörd över det, däremot Harleyfolk verkar sakna humor.

För att svara på trådens fråga:
(Eftersom det är dagisnivå så svarar jag som en dagisfröken skulle ha gjort)

Olle kanske är avundsjuk på den fina röda flickcykeln med korg som du har fått ärva efter din storasyster, Olle kanske ville ha en sån istället för den tuffa BMX cykeln han fick ny av sin pappa det kanske är därför han retas....

Last edited:
Svaret är självklart ju:Yamaha är skit och därför han skrattade,har han sen en R1a så gör ju inte det saken bättre.

Jag har en Harley Davidsson nyckelring från någon känd handlare i USA på min Suzukinyckel

Aldrig någonsin har en Suzukiåkare blivit upprörd över det, däremot Harleyfolk verkar sakna humor.

Påminner om min granne (hardcore HD-åkare). Han verkade en aning stött, när jag satte HD-dekaler på tanken på min cykel med påhängsmotor :tummenupp

Nu är det förlåtet och han hälsar glatt igen iallafall :)

Påminner om min granne (hardcore HD-åkare). Han verkade en aning stött, när jag satte HD-dekaler på tanken på min cykel med påhängsmotor :tummenupp

Dom blir väl sura när dom har lagt 300 000kr för samma väghållning och prestanda, när du köpte en dekal för 100kr :D

Jag såg en liknande grej på ett lunchställe längs E4'an som är populärt bland långtradarchaffisar. Vid en spelautomat satt en relativt liten kille med "Fuck you I drive Scania" i stor text på ryggen, mitt i restaurangen full med storvuxna chaffisar från hela Europa.

Såna här dekaler ser man ju rätt ofta också:

http://www.google.se/images?hl=sv&r...=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1090&bih=745

nån som kan förklara varför man sätter en sån dekal på sitt fordon?

Last edited:
Det mest förvånande är att en osammanhängande mening vunnit så stor framgång i olika varianter.

Har du en cykel med påhängsmotoooooot???

SHITT vad avis jag blev nu. Jag vill också ha en sån. Var köpte du den, vad kostade det? Går den fort?

Om det hör till din vardag att se fordon med liknande dekaler, så skulle jag säga att du bor på fel plats!

Last edited:
Har du en cykel med påhängsmotoooooot???

SHITT vad avis jag blev nu. Jag vill också ha en sån. Var köpte du den, vad kostade det? Går den fort?!

Köpte cykeln på Biltema (billigaste utan växlar) och motorn från någon obskyr sajt på internet som jag inte kommer ihåg...
60cc kinamotor med kork-koppling och ingen vxllåda, toppar kanske 35 en bra dag :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT