Exom
molekyler, igen..
tja!
hojen har slutat ladda batteriet och jag behöver nu lite tips på vad det kan va för fel. om det inte är själva generatorn eller kablar vad finns det annat som kan va fel? finns det nån säkring eller ett ladd-relä? regulator? och om nån har ett koppling-schema skulle jag va evigt tacksam!
snabba svar e bra för det är streetrace på lörda!
hojen är en yamaha fzr1000 -87 (genesis)
hojen har slutat ladda batteriet och jag behöver nu lite tips på vad det kan va för fel. om det inte är själva generatorn eller kablar vad finns det annat som kan va fel? finns det nån säkring eller ett ladd-relä? regulator? och om nån har ett koppling-schema skulle jag va evigt tacksam!
snabba svar e bra för det är streetrace på lörda!

hojen är en yamaha fzr1000 -87 (genesis)