Oj då, det var inte meningen att klampa i klaveret (alla ER6-ägare)... Smaken är ju bekant som
...
Själv bryr jag mig mycket om utseendet (på hojen, då jag inte har det andra
), det var därför jag gillade GSR 600... när Bike testede den sade de just att många tittade, och så fort den stod parkerad så gick folk fram och kolllade (sedan om det skvallrar om storleken på min p****s låter jag vara osagt). Tyvärr fanns den inte med ABS.
@ böjjarn
Nej, jag har inte snormycket pengar, jag är faktiskt student, men jag har sparat ihop dollars för att köpa hoj. Men naturligtvis är det bra att det finns billigare alternativ, speciellt nu när det kommer bli snordyrt att försäkra. Men jag tror att det är som de säger, man får vad man betalar för, eller låt oss hoppas i alla fall
För övrigt intresserar Ducati inte mig alls, jag skulle däremot kunna tänka mig en Suzuki B-king

Själv bryr jag mig mycket om utseendet (på hojen, då jag inte har det andra

@ böjjarn
Nej, jag har inte snormycket pengar, jag är faktiskt student, men jag har sparat ihop dollars för att köpa hoj. Men naturligtvis är det bra att det finns billigare alternativ, speciellt nu när det kommer bli snordyrt att försäkra. Men jag tror att det är som de säger, man får vad man betalar för, eller låt oss hoppas i alla fall
För övrigt intresserar Ducati inte mig alls, jag skulle däremot kunna tänka mig en Suzuki B-king