Yamaha fz1-n

Svep skrev:
Alltså detta är månadskostnad eller? Annars är det väl någon form av ironi som jag går på..

nej det är årskostnad vi pratar om
jag skulle få betala 5900:- om året för denna hoj
fösta året för då ingår vagnskadan.
men det är året efter som jag funderar på..
det är ju vagnskadan på försäkringen som kostar

svullo skrev:
nej det är årskostnad vi pratar om
jag skulle få betala 5900:- om året för denna hoj
fösta året för då ingår vagnskadan.
men det är året efter som jag funderar på..
det är ju vagnskadan på försäkringen som kostar

Det blir väl bara ett år med de här premierna. Sen kommer bankörarna och wheelikungarna att ändra på den saken.

Bubbas skrev:
Det blir väl bara ett år med de här premierna. Sen kommer bankörarna och wheelikungarna att ändra på den saken.

jo det blir antagligen så...

Sitter här och smider planer och planerar inför ett köp av en FZ1:a... men efter att ha läst testet av nämnda båge i senaste Mcnytt börjar man ju mer än tvivla... :confused:

Visst lär man själv ta sig en redig provtur innan det blir aktuellt med ett köp, men det som omnämns av skribenten i artikeln är ju inget man själv vill uppleva.

Problem med insprutningen som skapar ryckig gång vid gaspåslag, medioker fjädring och klent mellanregister, är saker som omnämns...

Vad vet ni andra om detta??
Är det så illa som det låter?? :va

aj då det låter inget vidare..
ja jag måste testa den innan jag bestämmer mej..
men var den svag i mellanregistret..??
dom hade ju ändrat på det så att den skulle vara starkare i mellanregistret jämfört med r1..
jag kollade förresten försäkring på den..
första året ska jag betala 2400:- halvföräkring
nadra året när det blir helförsäkring blir det 6400:-...tycker det verkar ganska vettigt..eller???

Suringen skrev:
Sitter här och smider planer och planerar inför ett köp av en FZ1:a... men efter att ha läst testet av nämnda båge i senaste Mcnytt börjar man ju mer än tvivla... :confused:

Visst lär man själv ta sig en redig provtur innan det blir aktuellt med ett köp, men det som omnämns av skribenten i artikeln är ju inget man själv vill uppleva.

Problem med insprutningen som skapar ryckig gång vid gaspåslag, medioker fjädring och klent mellanregister, är saker som omnämns...

så testet finns med i senaste mc nytt??

Suringen skrev:

Nån som har nå mer att till läga ang Yamaha fz1-N? :banana
Är på G att köpa en nu..

Full Rulle skrev:

tack :Bugar

svullo skrev:
2005357första året ska jag betala 2400:- halvföräkring
nadra året när det blir helförsäkring blir det 6400:-...tycker det verkar ganska vettigt..eller???

supervettigt, kanske 10 000 -12000 för första året i stockholm så ni ute i landet kan vara glada :tummenupp

Suringen skrev:

Låter inte bra :näsblod , ska testa den när det blir säsong

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...