Yamaha FZ-tråden

vilket försbolag har bäst priser på fz6?

har 6000/år hos Moderna just nu (går ej att ställa av)

nån som har månadspris under 1000 där det går att ställa av när det inte är säsong?

vilket försbolag har bäst priser på fz6?

har 6000/år hos Moderna just nu (går ej att ställa av)

nån som har månadspris under 1000 där det går att ställa av när det inte är säsong?

Hör av dig till det nya bolaget Svedea, fick 2100:- billigare där på min FZ8 än Bilsport o Mc

jag undrar alltså om det var nån ECU uppdatering som jag själv kan få, och vad den här nya uppdateringen ska ge för värde. Är det Yamaha Center som gör det ? (det borde det vara)

jag undrar alltså om det var nån ECU uppdatering som jag själv kan få, och vad den här nya uppdateringen ska ge för värde. Är det Yamaha Center som gör det ? (det borde det vara)

4900 kostar det så vi får se i morgon om det var värt pengarna:)

Men det är YC i HBG som gör det.

fy fan, det var saftigt för 5 minuters flashning. Vad säger de då, varför ska man ha uppdateringen ?

Så var man ägare till en FZ1-N -08 fick en fin dagstripp igår på runt 90 mil innan jag var hemma, blöt kall och trött men helvetes nöjd..

• Gilla
Reaktioner: VBK
Grattis till hojen! Nä-nä, jag är inte alls avis ;) Upp med en bild också!

Tackar, sitter en yosimurra slipon, rensad bak, är helsvart och är på jakt efter en mage till hon. Regnar ute nu och har inget garage där jag kan tvätta hon inför fotograffering. Så en bild kommer när vädret blir bättre. :)

Skaffa miniblinkers fram åxå, någon som har tips på några snygga som passar bra?

095352-kromad-blinkers.jpg

Hej alla hojvänner! Har en kamrat som kör en fz1n -07 silver! och olyckligtvis gick han omkull idag! " Men han klarade sig utan skador" Dock tog hojen en del stryk! Så tänkte höra med er om ni vet något ställe som säljer de saker han behöver till vettiga priser?! (har försökt spana på ebay, men det är inte riktigt min grej.)

Det som har pajjat är

Styret
Motorkåpan (ggr2)
Växelpinnen
Samt bakkåpan (plasten runt passagerarsadeln)
Tanken (men en ny kostar väl skjortan)
Blinkers!

(Hojen skrapades på vänster sida!) Gled en cirka 50meter, därefter in i en trottoarkant, och ut på en gräsmatta!

Någon av er kanske har varit med om något liknande, eller har stenkoll på vart saker och ting finns att hitta, och vad det är för priser?

Tack på förhand

MVH Kim

Däckbyte time...!

Vilka ska jag ha? PRIS? Vad har ni betalat monterat & klart etc etc ?...

Alla kommentarer & tips välkomnas då jag är dålig på däck..!

Hej alla hojvänner! Har en kamrat som kör en fz1n -07 silver! och olyckligtvis gick han omkull idag! " Men han klarade sig utan skador" Dock tog hojen en del stryk! Så tänkte höra med er om ni vet något ställe som säljer de saker han behöver till vettiga priser?! (har försökt spana på ebay, men det är inte riktigt min grej.)

Det som har pajjat är

Styret
Motorkåpan (ggr2)
Växelpinnen
Blinkers!

(Hojen skrapades på vänster sida!) Gled en cirka 50meter, därefter in i en trottoarkant, och ut på en gräsmatta!

Någon av er kanske har varit med om något liknande, eller har stenkoll på vart saker och ting finns att hitta, och vad det är för priser?

Tack på förhand

MVH Kim

MC Skrotar! Googla dig fram eller sök här på forumet. Du hittar lätt ett dussintal inom 10 minuter! Oftast har de inte speciellt uppdaterade och bra hemsidor så ring och hör med alla..!

Last edited:

Det som har pajjat är

Styret
Motorkåpan (ggr2)
Växelpinnen
Blinkers!

Tack på förhand

MVH Kim

ebay är din och din kompis kompis

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...