hbg_speedster skrev:givetvis, helt underbara att kör fort i svängarna med, vad tycker dom om dom ??
Dom tycker om dom, sa dom om dom.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hbg_speedster skrev:givetvis, helt underbara att kör fort i svängarna med, vad tycker dom om dom ??
Extreem_ skrev:Måste tacka alla för deras inlägg, en bra tråd! Tack för info!
Såg en sak på Yamaha Centers Västerås´s hemsida, hojen jag provade. Här finns en bild på den: Yamaha DT 125
Tror en anställd sa att de va en RE, Yamaha Dt 125 RE. Men nu på deras sida, över beg fordon. Står det: Yamaha DT125LC
Fel info på sidan eller i butik?![]()
/Mvh Johan
Wandering Dude skrev:Jag har haft motardsulor, allrounddäck och crossdäck på min Dtr. Föredrar crossdäcken, då bågen är för slö för seriöst motardbus och motorvägsålande. Det är i skogen som Dtr:en gör sig bäst, även om den ser trevlig ut i motardskrud.
Tjet skrev:Dom tycker om dom, sa dom om dom.![]()
Wandering Dude skrev:Köpte begagnande fäljar från en tt, 17 tum med skurna slicks på..
4000:-
Var det ett brett 17" däck du satte på där fram för det går väll inte sätta på hur breda som helst på dt:n. Jag menar gaffeln är ju rätt så smal på dt:n.Wandering Dude skrev:Köpte begagnande fäljar från en tt, 17 tum med skurna slicks på..
Wandering Dude skrev:Köpte begagnande fäljar från en tt, 17 tum med skurna slicks på..
hbg_speedster skrev:tyckte du att det var värt det? och fick du sålt dem till ett nåttsånärligt bra pris sen ?
Wandering Dude skrev:fick 4000 för dem när jag sålde dem..
men annars så var det slöseri med tid, gick ju inte att leka ordentligt, för bra fäste....![]()
Extreem_ skrev:Måste tacka alla för deras inlägg, en bra tråd! Tack för info!
Såg en sak på Yamaha Centers Västerås´s hemsida, hojen jag provade. Här finns en bild på den: Yamaha DT 125
Tror en anställd sa att de va en RE, Yamaha Dt 125 RE. Men nu på deras sida, över beg fordon. Står det: Yamaha DT125LC
Fel info på sidan eller i butik?![]()
/Mvh Johan
hbg_speedster skrev:va trött när jag skrev! jag menade: "VAD TYCKTE DU OM DÄCKEN" ?
![]()
är det bara 98 och 04 som har elstart?lindberg skrev:Det där är en vanlig dt125r.
04an med elstart har en annan bakskärm med baklyset inbyggt i det.
gringoo skrev:är det bara 98 och 04 som har elstart?
Bejiooorn skrev:haha, dom är härliga på asfalt (duh) men dom har verkligen sina begränsningar på gräs! Det har jag får uppleva iallafall då jag körde lite små-enduro med den och killen framför mig bromsade tidigare än vad jag hade tänkt och göra, så jag nitade med frambromsen = hjulet låste sig fram, välte över i 10km/h.
Och den nya DTn är riktigt fin, hoppas man får se nån i sommar bara![]()
Ok. Har de satt in det för gott nu eller? 98orna va bara ett typ test ju.lindberg skrev:Ja det är det
zpeppy skrev:Jag menar gaffeln är ju rätt så smal på dt:n.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |