HeterPeter
Ny medlem
- Gick med
- 18 Apr 2022
- Hoj
- 2006 Yamaha XVS650
Hej! Jag har en oljeläcka på min hoj och efter att ha läst lite på nätet kom jag fram till att det vanligtvis kommer från neutral switch assembly. Efter inspektion igår ser det mycket riktigt ut som att oljan kommer därifrån men själva plasten ser inte sprucken ut vilket får mig att fundera ifall det faktiskt läcker därifrån.
Har någon av er erfarenhet av läckor i Yamahas neutral switch assembly? Kan det läcka utan att den sprack?
Dessutom kan jag inte hitta en butik som säljer detta i sv. Alla är från utlandet och leveranstiden är på över en månad och jag behöver byta olja typ nu :/
Vet ngn vart man kan hitta denna del i sverige eller iallfall vad den heter på svenska?
Tack på förhand.
Har någon av er erfarenhet av läckor i Yamahas neutral switch assembly? Kan det läcka utan att den sprack?
Dessutom kan jag inte hitta en butik som säljer detta i sv. Alla är från utlandet och leveranstiden är på över en månad och jag behöver byta olja typ nu :/
Vet ngn vart man kan hitta denna del i sverige eller iallfall vad den heter på svenska?
Tack på förhand.