Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
aLcATRAZ skrev:Har aldrig ägt yamaha och kommer aldrig äga en yamaha. Finns så mycket mera smak där ute än detta "mellanklassmärke" som alla verkar falla in på. Våga stå ut i mängden!
/a
wonderwizard skrev:Har aldrig ägt kawasaki och kommer aldrig äga en kawasaki. Finns så mycket mera smak där ute än detta "mellanklassmärke" som alla verkar falla in på. Våga bli en i mängden!
/Henke
![]()
![]()
Men vadå? Det är ju sant, lär vara ganska stor skillnad på cyklarna i sportighet.vbg_snake skrev:Är dett eko av hubbabubba och läsk här inne? Lite högre nivå på diskussionerna skulle faktiskt inte skada!!![]()
Jaha, och det har ju med saken att göra? Jag kan köra om nyare hojar med min gamla, det måste allså betyda att hojarna blir sämre? Lite märkligt kan man tycka.morecore skrev:Har du lite körkänsla så klarar du dra r1or på småvägarna. Hur många r1or har man inte kört förbi i mina dagar med mina zx6r??
![]()
Martin skrev:Men vadå? Det är ju sant, lär vara ganska stor skillnad på cyklarna i sportighet.
Rammstein skrev:Sluta kolla på skitmärken och köp en Suzuki i stället![]()
Razola skrev:hej o halå
Har kollat på många beg r6r o ninjor och märkt att överlag så är r6
rna mycket billigare och de är dessutom mkt snyggare längre ner i årsmodellerna än ninjorna.
Men hur skiljer de sig åt i effekt?
Skriv gärna era tankar om cyklarna![]()
JättemycketVictor skrev:Hur mycket banåkning kör man egentligen?
Racercukel skrev:I och med att den nya R6:an kom nu så betraktas dom som är 05 och tidigare som touringhojar enligt försäljaren på Yamahacenter.
Jag såg en Kawasaki zx10r på hela förra säsongen här i Helsingborg. R1r såg jag en hel del av däremot....bla en del posöråkare som körde i badtofflor.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |