Yama pilot i Väsby ge dig till känna!

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Såg en förare på 90-tals kåpförsed Yamaha sporthoj som åkte längs Smedby i Väsby vid 13tiden idag. Vem fasen är du och vad tusan gjorde att du var tvungen att ut och åka i det här vädret? Färden såg ju hyffsat ansträngd ut, smygandes i väggrenen med båda fötterna i backen.

I vilket fall: Respect :Bugar

Igår vid 23-tiden var jag väldigt nära att klota min nya R1a (med slicks) i frihamnen.... Kit-låda med låååång etta gjrode det lite väl slirigt i snöyran! Första svängen slutatde med fet-ställ. (RoLLER så lite orolig ut ett tag) men jag körde bara några 100meter.... i "låg" fart!

Webspy skrev:
Igår vid 23-tiden var jag väldigt nära att klota min nya R1a (med slicks) i frihamnen.... Kit-låda med låååång etta gjrode det lite väl slirigt i snöyran! Första svängen slutatde med fet-ställ. (RoLLER så lite orolig ut ett tag) men jag körde bara några 100meter.... i "låg" fart!

Galet. Vad är det som gjorde att du var tvungen att köra i snö med sporthoj och slicks?? Är suget verkligen så stort att det är värt risken? Ska jag göra så där måste det vara massa :tuttar i närheten som kan visa sin uppskattning.

Killen i Väsby lär inte ha varit på provtur, han hade tillochmed ryggsäck. Kanske långtouring på gång :hihi

Webspy skrev:

kan vi få se en bild på den här nya r1:an som du har köpt :fakta

SVooSh skrev:
Galet. Vad är det som gjorde att du var tvungen att köra i snö med sporthoj och slicks?? Är suget verkligen så stort att det är värt risken? Ska jag göra så där måste det vara massa :tuttar i närheten som kan visa sin uppskattning.

Det var såååå långt att leda hojen från lastbryggan till garaget så att jag körde :) Benen rakt ut som den rookie man e!

Så nu är det fredagskväll så om han hänger här borde han se det här nu... eller så kanske det var någon som tokledsnade och åkte mot varmare breddgrader :hihi

Är det ingen annan som tar på sig det så kan väl Jag göra det, Det är även Jag som bränt smtliga bockar i gävle... :fyllisar

Det är någon som åker runt utanför min skola (vid globen) på en svart Yamaha XT budhoj. man blir lagom sugen på att gasa lite på gatan =)

jag tog en 30m tur idag efter att ha satt på det laddade batteriet!

VRO0O0M! :tummenupp

ja va i det lustiga landet småLAND i dag så TVÅ mcburna galningar...dom va vid olika tillfällen å platser på gamla offrodadre...såg inte varmt ut men dom såg inte lessna ut för det....får allt till å köra lite cross imrnn för egen del....stilla tvåhjulsabstinensen....

SVooSh skrev:
Såg en förare på 90-tals kåpförsed Yamaha sporthoj som åkte längs Smedby i Väsby vid 13tiden idag. Vem fasen är du och vad tusan gjorde att du var tvungen att ut och åka i det här vädret? Färden såg ju hyffsat ansträngd ut, smygandes i väggrenen med båda fötterna i backen.

I vilket fall: Respect :Bugar

Kan mycket väl vara samma förare jag såg runt 10 tiden på sveavägen. Lite äldre yamaha med svarta kåpor.

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret