Yahooo!!!

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
va nervös som satan innan,knalla in på salgrenska givetvis 10min försenad :rolleyes:

iaf, klippte av gipset, drar ut spikarna (den ena hade fastnat och tog ca 10min att dra ut, va INTE skönt :död ), får göra lite blodtester och annat shit, återbesök hos rehab om en vecka och om 2 månader..

thats it, JAG ÄR FAN FRISK!! (eller tja nästan, har givetvis dragit på mig nånsorts halsfluss men det skiter vi i nu).

ska träna som en dåre nu iaf, är rejält svag och stel i handleden så det kommer ta en del om jag ska kunna va med och rejsa den 1a, men det ska nog gå :banana
nu ska jag fira med nåt bara högerhanden kan göra... :hihi

Bifogat

• 6slot 107.jpg
    6slot 107.jpg
    15.8 KB · Visningar: 84
sven666 skrev:
va nervös som satan innan,knalla in på salgrenska givetvis 10min försenad :rolleyes:

iaf, klippte av gipset, drar ut spikarna (den ena hade fastnat och tog ca 10min att dra ut, va INTE skönt :död ), får göra lite blodtester och annat shit, återbesök hos rehab om en vecka och om 2 månader..

thats it, JAG ÄR FAN FRISK!! (eller tja nästan, har givetvis dragit på mig nånsorts halsfluss men det skiter vi i nu).

ska träna som en dåre nu iaf, är rejält svag och stel i handleden så det kommer ta en del om jag ska kunna va med och rejsa den 1a, men det ska nog gå :banana
nu ska jag fira med nåt bara högerhanden kan göra... :hihi

Grattis!!! Gött att allt gick väl :) KÄnns bra eller?

Dra inte i krigarn för mycket nu, du vill väl inte åka tillbaka till sahlgrenska med förslitningsskador??? :tungan

GÖTT SOM FAN!!!!!

Du har fått med dig att vi beställt bakramen :va Får inte svar ifrån killen med gaffeln nu bara......... :gnissla Funderar på om vi kanske skulle handla den öhlinsgaffeln jag pratade om för ett tag sedan... :confused:

Akta så du inte drar av dig hela paketet nu när det är länge sedan sist och handen är ovan :D

Det råkar inte ligga kvar några skivor i 480:n :confused: Saknar en del musik här hemma....... :rolleyes:

Är ett race redan den 17:e....................hinner du läka ihop till det kanske?

Last edited:
Lust for Life skrev:
GÖTT SOM FAN!!!!!

Du har fått med dig att vi beställt bakramen :va Får inte svar ifrån killen med gaffeln nu bara......... :gnissla Funderar på om vi kanske skulle handla den öhlinsgaffeln jag pratade om för ett tag sedan... :confused:

Akta så du inte drar av dig hela paketet nu när det är länge sedan sist och handen är ovan :D

Det råkar inte ligga kvar några skivor i 480:n :confused: Saknar en del musik här hemma....... :rolleyes:

Är ett race redan den 17:e....................hinner du läka ihop till det kanske?

ska ut och hämta 480n i veckan, ligger det nåt i den kikar jag förbi med dom :tummenupp

race den 17e kan nog iallafall jag glömma, handen är svag och STEL som aldrig förr, kommer ta en heldel träning innan den är ok.. vill inte gå för snabbt med den heller då den bara svullnar upp och gör ont.

det va då enna jävla gafflar att krångla :4skrika får väl ta öhlinarna om han inte svarar i guess..

Om du fortsätter med RR nästa år kan du samla på dig ett gäng titanstavar och ha grymmaste tältpinnarna ever :tummenupp :tungan

Nu har vi äntligen lyckats bestämma oss.........................blir Norge ett år framåt för mig och min flickvän :brinnerup :( :gnissla

Får ladda som helvete på Anderstorp så vi hinner vinna ett race innan hjälmen läggs på hyllan(tillfälligt hoppas jag)...............

Lust for Life skrev:
Får ladda som helvete på Anderstorp så vi hinner vinna ett race innan hjälmen läggs på hyllan(tillfälligt hoppas jag)...............
:3freak

norge blir säkert schysst, lungt och fint åsså sparar du massa pengar :hihi

sven666 skrev:
:3freak

norge blir säkert schysst, lungt och fint åsså sparar du massa pengar :hihi
Lugnt och fint vete fan..............kommer ju få vara helgpappa nu :rullandeu

Spara pengar :va :confused: :rolleyes:

Har du cash att lösa framgaffel med?? Tänkte ringa idag och höra om jag kan hämta den i helgen ev......ska hämta bakramen på posten oxå :gnissla
Ellu behöver övningsköra så vi kanske åker till Skåne en sväng :tungan

Lust for Life skrev:
Lugnt och fint vete fan..............kommer ju få vara helgpappa nu :rullandeu

Spara pengar :va :confused: :rolleyes:

Har du cash att lösa framgaffel med?? Tänkte ringa idag och höra om jag kan hämta den i helgen ev......ska hämta bakramen på posten oxå :gnissla
Ellu behöver övningsköra så vi kanske åker till Skåne en sväng :tungan
... skåne :va ?

aja jag kan casha för gafflarna :tummenupp

sven666 skrev:
... skåne :va ?

aja jag kan casha för gafflarna :tummenupp
och hämtar gaffeln........... :)
Problemet är bara att den är till en 6:a inte 9:a.......... :va Vi får väl chansa på att det löser sig :Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT