Y2k , Startar och kör iväg

låter som om ljudet vore fejkat.. sampling från en flygplats.. haha.

haha leno berättade att han hade stått vid ett rödljus och gasat lite, då hade det stått en bil rätt nära bakom honom.. och bilens kofångare hade knöglat till sig ordentlit av värmen ut ljuddämparn :D

JiMpA skrev:
2576010 haha leno berättade att han hade stått vid ett rödljus och gasat lite, då hade det stått en bil rätt nära bakom honom.. och bilens kofångare hade knöglat till sig ordentlit av värmen ut ljuddämparn :D

Kan även tilläggas att dom även har nån "elektrisk" skylt som varnar bakomvaranda för att komma för nära :D

enchanter skrev:
2576554 Kan även tilläggas att dom även har nån "elektrisk" skylt som varnar bakomvaranda för att komma för nära :D

Jay leno rules!! :yoparty

y2k är cool.. men vettefan hur den skulle vara att köra? måste juh dra hemskt mycket bränsle.. och vart får man tag på flygbränsle?

fahrenheit skrev:
2576562 Jay leno rules!! :yoparty

y2k är cool.. men vettefan hur den skulle vara att köra? måste juh dra hemskt mycket bränsle.. och vart får man tag på flygbränsle?

Heter man Jay Leno så är det nog inga större problem :)

Den är riktigt grym.. :yoparty Finns det ingen film när dom kör med den? Typ på bana eller nått?

fahrenheit skrev:

Det går väll att köra den där på lite vad som helst har jag för mig, kommer inte riktigt ihåg hur det var..

fahrenheit skrev:

inte så svårt, den går på disel om jag inte missminner mig,

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...