xyx - världen, 1-1

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Vaknade i morse och tyckte det såg riktigt fint ut, så jag packade ner hojkläderna och drog ner allt till garaget.

Vad är det första som möter en, jo:
idioter.jpg

Suck. Andra inbrottet i bilen på mindre än ett år. Förra gången, i maj, hade jag dumt nog lämnat tjejens hojkläder i en hockeytrunk i baksätet över en natt. De försvann givetvis.
Den här gången låg ingenting synligt, de hade bara rivit fram skrot ur handsfacket och lämnat det. MEN - den här gången hade de dessutom puttat fram bilen 20cm med handbromsen i för att kunna öppna bagaget, där de snott en hylsnyckesats, rivit ut den inbyggda cd-växlaren och stulit min TuneBoy-kabel för programmering av insprutningen på speed triplen - en helt värdelös pryl för de flesta. :mad:
Hojen hade de som tur är inte rört, antar att fyra lås + larm har viss betydelse ändå.

Kort sagt, hög tid att skaffa eget garage.
Hur som helst, jag sopade ihop glassplittret o städade upp lite och bytte om och gav mig ut på hojen.
FRISKT! :)

10 minuter senare tog jag det här fotot:
250206.jpg

:banana

Dock gjorde jag misstaget att fortsätta in i Häckeberga, köra halva "ringen" och sen ut mot E65an mellan Skurup och Svedala.
Dels låg det snö lite här och var där det var skog, så det blev moppefart där och dels tappade jag känseln i fingrarna efter någon mil på motorvägen hem.
Men det var det värt :)

Trist med inbottet men mc-turen fick dig väl att glömma det för en stund i alla fall.

Fy vad sugen man är nu, men om 2 veckor bara MÅSTE det var vår för då ska jag till Lund och mappa + dreva om.

Fint som snus på vägarna men jag glömde ju o ta foto! :huvet

Maverick_ou812 skrev:
Way to go xyx!!!

Lat inget smaskit stoppa en harlig dag pa vagen!

Inte ska du sitta vid en dator nu när du är i Espania?!?!?!
Gå o drick bärs med dig! MARSCH!!

inte jag heller har någon bild o komma med fast blev bara malmö tur och retur för att hjälpa en släkting efter jobb.

@trådskaparen: kul att du fick kommit ut o kört idag, mindre kul med inbrottet. Varför kan inte folk skilja på ditt o mitt :mad:

Last edited:
JKay skrev:
Fint som snus på vägarna men jag glömde ju o ta foto! :huvet

Inte ska du sitta vid en dator nu när du är i Espania?!?!?!
Gå o drick bärs med dig! MARSCH!!

Ingen bild=då har det inte hänt. Du har ine varit ute och kört. Så det så :tungan Själv tog jag 10 mil, i garaget idag. Torr o fint :yoparty

PGH skrev:
Ingen bild=då har det inte hänt. Du har ine varit ute och kört. Så det så :tungan Själv tog jag 10 mil, i garaget idag. Torr o fint :yoparty

Hahahahahahahaha!!!!
Du e bara avis!

JKay skrev:
Hahahahahahahaha!!!!
Du e bara avis!

Ja, okej då, jag erkänner. Är grymt avis. Är så jävla sur på mig själv efter meket och vill bara ut o flyga med gixxern nu.

Trist att inte vissa folk kan skilja på mitt och ditt! Det är så att man gärna vill ta saken i egna händer om man tar dem på bar gärning. :mad:

Körde oxo 10 mil, fast vid halva sträckan blev det ju en analys. Men skönt var det. Underbart med handtagsvärmare! :yoparty

Jä... trisst med inbrottet :död

Men resten av dagen verkade ju tack o lov bli en höjdare :tummenupp

9 Mil

Det blev 9 Mil i fredags för mig iaf :hoppa

+ ett antal timmar med totalt noll känsel i mina fingrar efteråt. Men det var det värt ;)

Tja, en tur över bron, känslan att varva 11000 på sexan i tunneln var enorm, undrar bara vad alla som man flög förbi tyckte????!!! Kallt var det men ack va kul.... :2cool

Bifogat

• DSCthe one.JPG
    DSCthe one.JPG
    127.6 KB · Visningar: 95
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026