Xyrons Gsxr ska överladdas

peterpain

sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Gick med
9 Mar 2005
Ort
göteborg
Hoj
kawasaki 500 mach 3 1970 döfrään
det var ju lätt fixat men hur gick det med topp packningen
annars bra med otur nu när du just fått på lite finfärg på maskinen så jag tycker om den bättre
 

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
piteå
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Snygg! Då saknas bara matchande kåpor... Var det den tanken som någon hade problem med här på sporthojsidan?
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Det stämmer Vargen2k, böt den rakt av mot en original tank.

Slappa, har lite ekonomiska trubbel att bygga på alla fordon sammtidigt tyvärr.. (men alla som känner för det får donera hur mycket pengar ni vill till byggandet!)
Ska göra klart bågen först innan jag tar tag i bilen
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Så lite pengar kommer jag aldrig få!
Har länge drömt om att få bygga en sån här bil, så det kommer få ta all den tid och pengar det vill...(har dock inte talat om det med penga biten för min sambo än...)

Jag kan köpa bilen av dig :):rock
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Bågen är uppstartad och allt fungerar som det ska, kvar är att montera lite kåpor, nita kedjan samt lite småpill.
Har tyvärr på något magiskt vis lyckats slarva bort mcx efi boxen (som styr tillskottssprutet) i garaget, eller kastat bort den vid någon städning...

Har rivit ut allt ur garaget två gånger och hittar fortfarande inte boxen, är inte speciellt sugen på att köpa en ny (dålig box) för massa pengar utan det blir istället ett nytt styrsystem när pengar finnes.

Till råga på allt så har jag lyckats kvadda grannens halvförsäkrade caddy, så blir inge mc åkning för mig i sommar. Får bygga om och återkomma nästa sommar istället...:gråta

2013-05-27 20.53.51.jpg2013-05-27 20.54.01.jpg2013-05-27 20.54.22.jpg
 

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Ort
Nära asfalten
Hoj
Ingen
Bågen är uppstartad och allt fungerar som det ska, kvar är att montera lite kåpor, nita kedjan samt lite småpill.
Har tyvärr på något magiskt vis lyckats slarva bort mcx efi boxen (som styr tillskottssprutet) i garaget, eller kastat bort den vid någon städning...

Har rivit ut allt ur garaget två gånger och hittar fortfarande inte boxen, är inte speciellt sugen på att köpa en ny (dålig box) för massa pengar utan det blir istället ett nytt styrsystem när pengar finnes.

Till råga på allt så har jag lyckats kvadda grannens halvförsäkrade caddy, så blir inge mc åkning för mig i sommar. Får bygga om och återkomma nästa sommar istället...:gråta

Vad kul att det går framåt men väldigt synd att vi inte får se några läckra filmer från den här sommaren. Fast en lite uppstarts film vore fint :tummenupp
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Här har det varit dött och precis lika dött har det tyvärr varit i garaget, men igår fick jag ett packet från posten!
Nu sitter jag och funderar om jag verkligen vet vad jag har gett mig in på, imorrn blir det nog till att börja riva ur all den gamla elen :brinnerup

2013-09-18 18.38.02.jpg2013-09-18 18.38.38.jpg
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top