.XviD-PryL.part01

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
God afton!
Jag har en film på datorn som jag har laddat ner, kan inte kolla på den för jag vet inte hur man gör. Filerna avslutas med .XviD-PryL. så jag antar att jag ska öppna dom med nått speciellt program, jag har ett program som jag tror heter "extract" det har iallafall en ikon som ser ut som 3st böcker, 1 grön 1 blå och 1 röd, då jag har världens segaste internet koppling så har jag ingen lust att tanka den igen :huvet . Så jag tänkte höra med er grabbar som kan det här hur jag ska göra för att inte ha "sönder" filerna.. om man nu kan det.

Tack på förhud

Programmet du har är WinRAR och är ett syvve komprimeringsprogram. men huruvida din fil kan packas upp i WinRAR kan jag inte svara på.

Det du skulle kunna göra är att byta filändelsen på filen. typ filens-namn.mpeg eller.mpg. Kan inte lova resultat men det känns som att dom har ändrat filändelsen.

JKay skrev:
Programmet du har är WinRAR och är ett syvve komprimeringsprogram. men huruvida din fil kan packas upp i WinRAR kan jag inte svara på.

Det du skulle kunna göra är att byta filändelsen på filen. typ filens-namn.mpeg eller.mpg. Kan inte lova resultat men det känns som att dom har ändrat filändelsen.
Fel fel fel.

Spekkan, har du nån fil som inte slutar på ett nummer? Isf så tar du bara extract here när du har högerklickat på skiten.

Om det inte finns nån så gör du likadant fast du högerklickar på den som slutar på .00 eller .01 så enkelt är det.

spectre skrev:
God afton!
Jag har en film på datorn som jag har laddat ner, kan inte kolla på den för jag vet inte hur man gör. Filerna avslutas med .XviD-PryL. så jag antar att jag ska öppna dom med nått speciellt program, jag har ett program som jag tror heter "extract" det har iallafall en ikon som ser ut som 3st böcker, 1 grön 1 blå och 1 röd, då jag har världens segaste internet koppling så har jag ingen lust att tanka den igen :huvet . Så jag tänkte höra med er grabbar som kan det här hur jag ska göra för att inte ha "sönder" filerna.. om man nu kan det.

Tack på förhud

Du behöver nog lite på fötterna innan du hoppar in i filmens värld......
Spana in:::http://www.videohelp.com/ .....filmens mecka
Dock måste du bocka av visning av filnamnstillägg under mappalternativ ......så du vet vad filändelsen verkligen är....osv osv :tummenupp :tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8