Xtreme speed Festival västerås..

• Thread starter Thread starter Nicotin
  • Start date Start date
Kan bara hålla med alla sågningar, sämsta skiten någonsin. :mad:

Men grabbar det fanns iaf något som var Xtreme med det hela, det var dom XTREMT saggiga brudarna som gick runt med Xtreme speed linnen. Va liksom pricken över i:et över hur jävla kasst allting var ordnat... :näsblod

Men grabbar det fanns iaf något som var Xtreme med det hela, det var dom XTREMT saggiga brudarna som gick runt med Xtreme speed linnen. Va liksom pricken över i:et över hur jävla kasst allting var ordnat... :näsblod

haha, det kan faktiskt oxå läggas till på listan över roliga saker, när en av dom kom fram och sa med lite bitchig röst "alltså, nu pratar jag inte med dig som babe, utan som arrangör, att ni får inte köra på...." höll på att skratta ihjäl mig just när hon sa det där med babe...:D

Extreme uggly, bad organisation and totally fucking shit event 2007 !!!:arsele

Men va fan... Vad sägs om att starta en tråd där både deltagare kan säga hur dom vill ha upplägget och åskådare vad dom vill äta, läsa, höra, parkera med mera...

Kan bli hur bra som helst med lite ordentlig styrning.

Last edited:
Måste hålla med om totalfiasko til arangemang

Min långbörnis höll ju på att sluta med att man nästan fick stryk av bilkillarna

Innan dom fattade att det var planlagt med börnisen

Tyvär så hadde ingen info delgivits

Körde på klartecken , men blev lite förvånad när det kommer nån gående över banan:confused:

Nåja , man fick ju vila ut i helgen i allafall:D

Hahaha.. sämst arrangerat men va så in i helvette kul på natten på flygfältet!!!..
Bensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin:D :D

Skoj?

Någon här som fick åka med i Ariel Atomen? :gnissla

Var det bara jag som gillade alla babes? :pussa

Ps. Tack Nilla Sophie Jennie o Majsan för en UNDERBAR natt i tältet!!! :D

100mil resa i hällregn ToR för det där. Jag nöjer mig inte med pengarna tillbaka, jag vill fan ha min kroppsvärme och tre dagars vila tillbaka! Jävligt genast!

Lyckat för mig!

För mig var det lyckat! Jag körde strippen för första gången..... vilket inte var så lätt. Spann det inte i starten så missade jag en växling längre upp på rakan etc etc.... :) men för jävla.... kul var det! Att sen få bra tips och råd av Peter Andersson och till sist få lina upp brevid Patrik Borg(undra vem som kom först?) gjorde det hela till en dag värd att minnas!
Men jag kan hålla med om att det var dåligt arrangerat.....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT