XT660 Bus och wheelies

VoodooEx

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Honda Hornet 600
[film]XT660 Bus och wheelies

xt660racing

Upplagd med Boffen's tillstånd.

Det är han som har filmat och klippt ihop detta. Så ris och ros går till honom.

(äntligen hittat en server som är snabb nog att distribuera ut filmen :) )

Last edited:
"Lite trött"? Årets underdrift! Skulle gärna vilja se den, men jag orkar inte vänta 7 H 30 Min...

Sådärja! Efter nästan sex timmar är den hemma. :D

Såg riktigt roligt ut, dåligt med stoppies dock. :hihi Skön musik också. Bad Religion?

okey okey... nu skall vi inte klaga ;)

Sitter med 8/1 telia, och hade i mitt lilla huvud att de som drar ner den först skulle lägga upp mirrors så vi kunde dela på "bördan"

låter den vara igång så länge, men om någon har en fel lina och vill låna ut lite bandbredd så skicka ett pm, så stänger jag ner alla och skickar över filen till respektive person. Som i sin tur lägger upp den på sin lina. :pannkyss

VoodooEx skrev:
Testa bittorrent filen och se om det går bättre där.
ska bli :)
Edit: nu rullar det på bra,5seedare och 2 nerladdare

Last edited:
unlock26 skrev:
ska bli :)
Edit: nu rullar det på bra,5seedare och 2 nerladdare

vilket ställe använder ni för bittorrent? Jag har typ bara the pirate bay som söksida och där hittar man väl inte sånna här filer?

/ecce

Se där det går ju att wheela med dem också, hojarna ser riktigt feta ut i bakänden med den vinkeln på de dubbla blåsen :tummenupp .

406kb/s... jaja... :)

Edit: länga farbrorn, vad är maxhastighet nu nått upp i med den linan? Fett avis, hade bbb 10mbit och det var som i himmelen, å nu sitter jag med sunk-chello-typ-6Mbt...

24Mbit? Ännu snabbare?

Last edited:
Herregud vilken patetisk film :( Ska man inte kunna köra på bakhjulet innan man ber någon filma en :confused: Det var inga skills på förarna i filmen inte!
Lägg ut en ny film grabbar när ni har lärt er att köra lite :hihi

2Wheeldrive skrev:
Herregud vilken patetisk film :( Ska man inte kunna köra på bakhjulet innan man ber någon filma en :confused: Det var inga skills på förarna i filmen inte!

Herregud vilket patetiskt inlägg. :( Ska man inte kunna lägga ut en film när man gör något man tycker är roligt utan att vara världsmästare? :confused: Det var inga skills alls på avsändaren av det inlägget!
Skriv ett nytt inlägg när du har lärt dig att tänka innan. :hihi

2Wheeldrive skrev:
Alla har väl rätt att visa vad de kan pucko :kocko .
Var är alla dina gryma filmer??????????

Back