Hallå där!
Jag har en Xt 600 med en 86:ans ram och 93:ans motor på. Jag har dock ett litet bekymmer vilket är att de läcker olja ur ramen där jag inte tycker det borde läcka...
Har ritat lite fina pilar på bilderna och det är från den skarven det läcker... Vad tror ni de kan bero på?
Tack på förhand!
Jag har en Xt 600 med en 86:ans ram och 93:ans motor på. Jag har dock ett litet bekymmer vilket är att de läcker olja ur ramen där jag inte tycker det borde läcka...
Har ritat lite fina pilar på bilderna och det är från den skarven det läcker... Vad tror ni de kan bero på?
Tack på förhand!
