invain
mer meka än köra
Hej,ska renovera en xt 600 e-00,motorn och växellådan är slut,vad blir billigast-byta lager,kolv+ringar och det som behövs i lådan(förmodligen gafflar och trumma och några drev,får kämpa ganska bra för att få i växlarna nu)eller försöka få tag i en bra motor,vilka motorer passar rakt av i såna fall?Har kollat ebay men frakten blir ju inte direkt gratis när paketet väger lite.