Xr650r

yates skrev:
Hade köpt den på studs om det inte vore så förbannat långt till örebro...


Du måste ändå tanka var 8-9de mil så det blir gott om tillfällen att vila... :p

Det är lite svårt att få tag på fina XR650 i SM utförande, så ajg ahde lätt åkt dit och köpt den (om dne såg bra ut).

annars så kostar det inte mer än 1000kr på Q8OK att hyra en minilastbil + diesel (ca 4-500kr). Jag hyrde en sådan körde Helsingborg Stockholm tur och retur för 2000kr (inkl diesel). :)
 
Nu e Xr:n inköpt. Blev en -03:a som inhandlades i Malmö. 58mil på mätaren. Mao praktiskt tagen ny. Dock utan motardkostym, men ska inhandlas så snart jag hittar ett par schyssta beggade. :D
 
yates skrev:
Nu e Xr:n inköpt. Blev en -03:a som inhandlades i Malmö. 58mil på mätaren. Mao praktiskt tagen ny. Dock utan motardkostym, men ska inhandlas så snart jag hittar ett par schyssta beggade. :D

Du har PM!
 
PutteLiten skrev:
Ska du sälja dina Blue?? :va

Jag orkar inte byta däck så jag säljer mina gamla hjul med slitna däck och köper nya med bättre mönster. :3freak


edit:yates är snabb som en cobra
 
Last edited:
Blue skrev:
Jag orkar inte byta däck så jag säljer mina gamla hjul med slitna däck och köper nya med bättre mönster. :3freak


edit:yates är snabb som en cobra


:rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top