xr650r trottelrespons dör

Blommen

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2004
Hoj
xr600 såld , xr650r
började med att jag skulle fixa att gasen hängde sig. allt jag har gjort är att smörja vajrarna. nu till problemet , vid fullgas på tomgång dör den, ej vid fullgas med växel i.Är en slang lös som jag inte vet om den går till nått eller är dränering slangen är nr 26 på bilden. dock kan jag inte hitta nått slangen kan anslutas till.

tack på förhand
/Blommen

Bifogat

• carburetor.gif
    carburetor.gif
    43.1 KB · Visningar: 60
Helt normalt med org fuggar dom har ingen axpump så då stuper dom hejdevillt vid snabba pådrag från lågt varv. Finn bara en slang du behöver kolla och det är den som avlufftar flotörkoppen den går rakt upp under sadeln (får inte vara klämmd) Resten är bara dräneringslangar. Dom här förgasarna är bara skit byt,, till tm40 mikuni dom har axpump!!

Helt normalt med org fuggar dom har ingen axpump så då stuper dom hejdevillt vid snabba pådrag från lågt varv. Finn bara en slang du behöver kolla och det är den som avlufftar flotörkoppen den går rakt upp under sadeln (får inte vara klämmd) Resten är bara dräneringslangar. Dom här förgasarna är bara skit byt,, till tm40 mikuni dom har axpump!!

okej det var den slangen jag menade. men vad bra då fick jag ett svar på det hela. man tackar:tummenupp

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda