XR650 stulen i Göteborg

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Ort
Torslanda
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
Japp, blev stulen inatt från buren i garaget. Trots fyra lås, vad ska man göra :mad:

Honda XR650R
Regnummer RPA 393
Sliten plast och även motorn utanpå, diamond framlampa, original ljuddämpare. Sitter även en röd liten Ico-dator (a la Dakar) på styret.
Ring gärna mig på 0733-675227 om ni ser nåt.
 
henq skrev:
Japp, blev stulen inatt från buren i garaget. Trots fyra lås, vad ska man göra :mad:

Honda XR650R
Regnummer RPA 393
Sliten plast och även motorn utanpå, diamond framlampa, original ljuddämpare. Sitter även en röd liten Ico-dator (a la Dakar) på styret.
Ring gärna mig på 0733-675227 om ni ser nåt.

Fan va surt. Att inte folk kan hålla sig ifrån
andras prylar. :gnissla
Ska hålla ögonen öppna. Känner ju igen moppen. Hade du kvar motardhjulen på?
 
back in black skrev:
Fan va surt. Att inte folk kan hålla sig ifrån
andras prylar. :gnissla
Ska hålla ögonen öppna. Känner ju igen moppen. Hade du kvar motardhjulen på?

Nej originalhjul med crossdäck satt på. Motardhjulen har jag kvar som ett minne :hihi
Nä men de kanske passar på nästa hoj, annars får man väl sälja dem.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top