Xr600

Köp min istället, 25kw:attad och färdig. :tungan

Angående 25 kw så gjorde jag en egen begränsning. Fick den bromsad hos Mc-huset(det var rätt många år sen). Fixade reg-besiktning hos SBP som ligger jättenära dom(dessutom inte så hårt belastad SBP), iom att det låg nära så körde jag själv den från mc-firman till SBP. Besiktiga o sen köra. Kommer inte ihåg vad det kostade, men ganska vettig lösning.

Själva begränsningen var det enklaste o billigaste, vi tog o svarvade till en bakelitliknande besintålig hårdplast som vi satte på trotteln så att den inte öppnade helt fullt.

Thx Josa, verkar vara en simpel och billig lösning

Okidoki, verkar inte dra väldigt mkt soppa iaf

Var ska man leta efter dessa hojar? På blocket fanns inte många schyssta.. tittat på enduromx också och där fanns det några ok, dock lite för dyra.. Hade tänkt mig lägga runt 20, kanske sträcka mig uppåt 25

Anton_Ljunghusen skrev:

Var ska man leta efter dessa hojar? På blocket fanns inte många schyssta.. tittat på enduromx också och där fanns det några ok, dock lite för dyra.. Hade tänkt mig lägga runt 20, kanske sträcka mig uppåt 25

Här har du en som jag skulle klippt till på om ekonomin tillät.

http://www.blocket.se/view/5329617.htm?caller=kbl_s&l=0&city=0

Anton_Ljunghusen skrev:

Har jag råd med uppbyte finns min ute framåt hösten. Annars hamnar de flesta på blocket, bara att hänga där varje dag tills det dyker upp ngt.

-PLM- skrev:
rullar tummar å äter jordgubbar :) 5lax extra går ju hyffsat fort å skrapa ihop.

Hehe, sliter röven av mig för att få råd med en mellanhoj
när jobbet är slut om 3v har jag en budet på 20k, lite drygt kanske.. Med lite tur har jag dock ett till jobb i 1-2 v, ett par tusenlappar till isf :)

ozeo skrev:
:3freak min drar nästan litern..fast iofs så har jag bara två lägen..av eller på :)
Tja jag kör min väldigt hårt, mest gruskörning.
Jag antar att om man kör i skogen så drar den mer givetvis.

Är din standard är jag impad av din soppaförbrukning hehe.

Silwer skrev:
Tja jag kör min väldigt hårt, mest gruskörning.
Jag antar att om man kör i skogen så drar den mer givetvis.

Är din standard är jag impad av din soppaförbrukning hehe.

nopp på gatan :brinnerup inte riktigt 1 l men nästan :(

den är lite uppbestyckad o de ska bli mer :rolleyes:

Kom ihåg att leta efter en som är landsvägsreggad. Många är e-reggade. Såldes endast som det, men många har reggat om sina. Slipper mycket besvär om du hittar en sån.

Tack för tipset, men det hade ja redan kläm på

En polare ska sälja sin väldigt fina 93a, ganska trimmad motor dock (tänker på soppaförbrukningen), lv-reg, 25kw.. Förmodligen vill han ha närmare 30 men pengar går ju att ordna på ett eller annar sätt :)
Dock är han onåbar just nu.. tror jag

kan en väldigt fin 93a vara värt runt 30 tusen?

Anton_Ljunghusen skrev:
Tack för tipset, men det hade ja redan kläm på

En polare ska sälja sin väldigt fina 93a, ganska trimmad motor dock (tänker på soppaförbrukningen), lv-reg, 25kw.. Förmodligen vill han ha närmare 30 men pengar går ju att ordna på ett eller annar sätt :)
Dock är han onåbar just nu.. tror jag

kan en väldigt fin 93a vara värt runt 30 tusen?

Nää, om det dessutom är din polare så måste det ner till 25 tusen!

du kan få min 92 med isdäck offroadsulor o motardprylar för det rimliga priset av 35 papp :rolleyes:

jaja..man kan ju alltid försöka :D

ozeo skrev:
du kan få min 92 med isdäck offroadsulor o motardprylar för det rimliga priset av 35 papp :rolleyes:

jaja..man kan ju alltid försöka :D

Låter som ett rimligt pris :rolleyes:

Hittar jag ingen XR till våren blir det nog en gs500 eller liknande, som jag säljer när jag tagit kortet

Funkar xr´en att öva krypkörning på eller överhettas den direkt? Vet att stånkor ska vara känsliga..

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!