xr600 xr 650

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
Hejsan är ett halv år till mellan klass hojjoch super motard är ju ett måste :tummenupp Ja men iaf till saken jag undrar ifall xr 650 600 är bra för mellan klass bak hjuls åka skogen m.m Och hur de går me diverse trim delar..

Vill höra förr och nackdelar service intervaller...

Mvh // Luke :yoparty

Köp en 650. Som mellanklass vettefan om nån av dom går bra, tror inte det finns någon mellanhoj som går bra!! men som tung är definitivt 650:n att föredra. Helt annan cykel.. mer mos, smidigare och bättre balanserad. Jag har en av varje men föredrar absulut 650:n. Lägg till de pengarna, 600:an är ändå så pass dyr att om du ska ha en fräsch o sedan trimmar den lite är du genast uppe i vad du kunde fått en 650 för.

Om det går att bakhjula med dom?? Vettefan vad som skulle vara bättre.. :tummenupp

är de så jävla stora skillnad på dem? hum ja´ja men asså hur är service intervallerna och skit på dem då?

Snowman89 skrev:
en anledning är att du kanske vill köra upp på den och då måste det vara minst 375cc

Alright I see! Går väl dock i regel att låna eller hyra hoj för detta? Beroende på om man är privatist eller ej... Jaja, det var bara en tanke!

jag kör upp allt privat men vill ha en sm de är tyvärr ett måste. Antingen en fräsig ktm,xr,husaberg men vet att husan kräver mycke service m.m men xrt verkar vara ett krut paket och väldigt fräck så sånn vill jag ha men söker fakta om den? :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back