xr-1000 diabolic

lisv85

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
Yamaha R6
tjena...någon som e sugen på att sälja sin diabolic hjälm hör av er isf till mig...strl Medium (57-58) också ska de vara... tack ska ni..:tummenupp

köp en ny! En begagnad hjälm kan aldrig bli lika bra som en ny eftersom det inte är du som har använt den från början.

givetvis inte.... men här inne kanske jag trodde inte alla va lika penga kåta som på blocket utan mer mänskliga...:va få väl köpa en ny hjälm då:) ...några tips på shcyssta eller som inte kosta som en shoei..e exempelvis AGV, Lazer ok..???:tungan

givetvis inte.... men här inne kanske jag trodde inte alla va lika penga kåta som på blocket utan mer mänskliga...:va få väl köpa en ny hjälm då:) ...några tips på shcyssta eller som inte kosta som en shoei..e exempelvis AGV, Lazer ok..???:tungan
Du kan få mina gamla trasiga hjälmar, ingen fara :tummenupp

Skit i vad den kostar, köp en som verkligen passar dig istället, alla märken har olika skallformer, så prova dig fram :tummenupp

Kolla runt på olika handlares hemsidor. Många hjälmar som säljs ut just nu.
X-Lite hjälmarna (skulle jag själv valt) säljs ut av flera svenska handlare. Sedan har du alltid FC-Moto.de som säljer ut en hel del......

Köpte en 2007's kbc hjälm och denna har den bästa passformen av de hjälmar jag testat.
Testa vettja! Och dessa är lite billigare också som ett plus i kanten!

Säger man att man ska köpa en begagnad gjälm av ska man bli sågad. Annars köp en hjälm dock ej plast som passar jusst din skalle bäst. Låt dock inte priset styra för mycket. Smäller du får du ändå ut en ny.

begagnad gjälm av ska man bli sågad

Och stavar man till hjälm på de viset borde man också bli sågad:D :tummenupp .

Det är väl inget fel i att köpa en beggad hjälm. Man får titta på hjälmen, sen är det ju bara att köpa ett nytt inlägg. Det går att köpa till de flesta större märken...

Ser hjälmen repig och man hittar ev. hack så bör man väl undvika som sagt...

Lycka till nu. :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...