XP (hårddisk) problem

Miks

Medlem
Gick med
25 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
X-11
Jag har problem med att xp sparar en massa sk*t överallt och fyller c partionen. den är på 10gb och nu har jag 20 mb ledigt utrymme.
Vad gör jag?

Micke
 

Mickez77

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R eller Motard ?
10GB för C var inte mycket, utöka partitionen eller köp en ny disk och klona C till den nya, så länge kan du tömma IE cachen -delete files
 

Bifogat

  • ie-cache.jpg
    ie-cache.jpg
    44.7 KB · Visningar: 39

-Freddy-

Guest
Miks skrev:
Jag har problem med att xp sparar en massa sk*t överallt och fyller c partionen. den är på 10gb och nu har jag 20 mb ledigt utrymme.
Vad gör jag?

Micke

Vad menar du? töm mapparna i C:\Documents and Settings\"din användare"\Lokala inställningar\ och ställ in att den inte ska spara mer än 5000kb i cache i iexplorer/firefox eller vad du nu har, ta bort program du inte använder, kör ad-aware

Mickez77 skrev:
10GB för C var inte mycket, utöka partitionen eller köp en ny disk och klona C till den nya, så länge kan du tömma IE cachen -delete files

Jag har 10, det räcker så länge jag har program och filer på mina andra 220GB
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
använda diskrensning.. å ta bort alla sparade återställningspunkter går också bra
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Miks skrev:
Jag har problem med att xp sparar en massa sk*t överallt och fyller c partionen. den är på 10gb och nu har jag 20 mb ledigt utrymme.
Vad gör jag?

Micke
Hur har du det i papperskorgen då, tömma den kanske, och har du Norton antivirus så sammlar det på sig massa skit i papperskorgen (gör så här då, högerklicka på papperskorgen/ta bort norton protected files eller vad det nu står)
 
Nyheter
Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Top