XJR 1300 Turbo

Honken skrev:
Om jag inte minns fel köpte han loss den där från Lilian Holms efter deras Konkurs för några år sen. Den ska tydligen gå ruggigt bra och den ser ju som också lite småbrutal ut :)

Det stämmer bra det, det är en kompis till mej och hojen går ruggigt bra.
Tyvärr så är det ändrade familjeförhållanden som gör att han måste sälja.

Den finns även här:
http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=4359

Jo, det var väl denna vi i UMCC körde slut på vid våran provkörningskväll på Lilian Holms. Ventilerna mådde inte så bra av fullgas, stopp, fullgas osv...

Mell skrev:
Jo, det var väl denna vi i UMCC körde slut på vid våran provkörningskväll på Lilian Holms. Ventilerna mådde inte så bra av fullgas, stopp, fullgas osv...

men skoj var det :tummenupp

minns det som igår :D
:yoparty :yoparty :yoparty

Mell skrev:

Nä... sånt får du ju inte berätta
:censored :hihi

Mell skrev:

Hmm... Så den är dyngslut då eller? :confused:
Låter ju inte som man ska köpa den isåfall.

Den är ju reparerad. Vi provkörde den ju för flera år sedan. Ventilerna blev lite brända tror jag.

Roffa har nog hållit efter den bra, så det är nog inget dumt köp om man nu inte gillar bakhjulsåkning... :tummenupp

Hur som helst så pker jag och tittar på Roffa`s cykel imorgon Söndag eller på Måndag. (Om han har den kvar så klart...) :va

*/ ?>
Back