xjell var på dansar och ler!!

dansar och ler var lätt årets höjdpunkt :)
det lilla man kommer ihåg iallafall! :tummenupp

grömpa skrev:
dansar och ler var lätt årets höjdpunkt :)
det lilla man kommer ihåg iallafall! :tummenupp

Årets skulle jag nog inte säga men jag tror fan det var roligaste dansar och ler hittils iallafall. Det var jävligt bra i år, inte pga artisterna däremot. Tror det var så att man får inte roligare än man gör sig och jag gjorde mig jävligt rolig. :fyllisar

Nästa helg blir det luleåkalaset med sweet och europe! :öl

honkiie skrev:
Årets skulle jag nog inte säga men jag tror fan det var roligaste dansar och ler hittils iallafall. Det var jävligt bra i år, inte pga artisterna däremot. Tror det var så att man får inte roligare än man gör sig och jag gjorde mig jävligt rolig. :fyllisar

Nästa helg blir det luleåkalaset med sweet och europe! :öl

nene nu blire lungt ett tag. helgen tog hårt på kroppen :rolleyes:

om jag inte misstar mig alldeles så var det någon som kettat biltacket ordentligt å sedan ruckit lös navkapslarna med fottpinarna :hihi

kanske några Hell-Kettingers som varit framme????

madmagnus skrev:
om jag inte misstar mig alldeles så var det någon som kettat biltacket ordentligt å sedan ruckit lös navkapslarna med fottpinarna :hihi

kanske några Hell-Kettingers som varit framme????

ja den är rejält kettad altså. Men vemm har mållat bak speglarna rossa? jag tror fan det är xjell

jag harr rignt ala mina hommies nu å ingen kan bäkrefta att Xjell varrit i farrten unnder helgen... men dett är inte omöjjligt at han skafat sej en ny frammkåppa til hojen! en sån där steallhtkåppa... med den blir han nesstan helt osynnlig!

viva la xjell :yoparty

hörrde förrestn at ghåstridder köpte gammla perfårmenskåppan dyrrt som hellvette.... tyddligen skule han brassa fort som satan til upsalla eller nåt åh behövvde litte bättre downfårse... någgon som kann bekcräfta???

honkiie skrev:
ja den är rejält kettad altså. Men vemm har mållat bak speglarna rossa? jag tror fan det är xjell

dä skule kunna varra (PINK-PERSUADERS) litte osakcer på stavnnignen :3freak dåm härrjar tyddligen i pittetrakcten.... kanske dakcs att vi kettingers åkcer å hällsar på :fatta!

UrbanTiger skrev:
Dåm är farrlia dåm. Har köppt pisstoler frånn Rysarna på båtten. Tussen kroner kostarr än hell atomatisk me nio mili metter. Dåm harr skuttit en gubbe på stan i Pitteå genåm fönster ruttan. Gubben varr otti fem eller kanse hondra nässtan. Dåm står i tinningen på forrsta sidan i Pitte Tinningen.

domm dära rysarna, trorr dy domm har handgrannatter oxå eler en kulsprutta??? jag okc grabarna vill brassa på som sattan så domm fattar orrdentligt pa enn gånng.... jagg er så jevvla trott pa at folkc trott at dom kan knulla med Hell-Kjettingers :kulspruta

UrbanTiger skrev:
Rysarna fiksar allt åm du kan bettala. Strissvang me kannon o larv föter kann du få förr än Merrsja kabb SKL650 eller än ällre Pårrsje 956 eller va dom hetter. Vintter kjetting ska dåm ha medd förrståss. Inga problem :tummenupp

ååhh.... fifann de e bra kåd! strissvagn e dett fettaste grejj, vist? med kannon å allt :yoparty trror du rysarna bryr sejj om Merrsjan ä kettad å skrappad???? omm innte så kan dä nogg bli affären :tummenupp nu blirr jgg riktikt suggen på brassa satan medd strissvagn.... trorr du den går å uila med pa tvåanns väkcsel???? elerr måsste man drevva denn???

UrbanTiger skrev:
Dänn ärr tirmmad mäd rys turrbo fema :banana
Jylar på alla vekslar :yoparty
Sjafsar du mäd Merssjan sä blir dåm surra. Laka åm denn förrst så de ine synns att dän är kjettad. Bill tema dugger :tummenupp

fätt!!! :tummenupp jagg å bojsen skca lakca denn snyg som fan! harr hört att rysarna gilar brunnmetallikc på merssjorna... dett komer bli assgrymtt!

länngtar reddan efter att uuuila som hellvette me strissvagnen å brassa kannonnen samtiddigt..... :yoparty

ja fyfan en gågn så brasa jag av knanoen medans jag körrde på en band med pansarvagnen åck så gav jag fingrett åt pol isen!!

UrbanTiger skrev:
Innan du stiker ut på stann moste du tränna att tjöra strissvangn i en gruss gropp. Tjöra högger band och sänn vänsster band samm tidigt såm du brassar kannon. Laddar mann medd Kola burrkar bilr dett inte så dyrrt med amunisjon. Grannatter kåstrar hunra spänn okc ladningar kåstar 25 kroner. Tåmm burrkar hitar man grattis i varje busske. Fyller man i mä sannd. Tjänar Hunra spänn då varge gong. Brassa ner en kårrv sjosk me grannatter. Fi fan :yoparty
Mållar man sänn mä kjetting mönnster på siddan på strissvangen ser mann väm såm kåmmer :tummenupp

ingga roplem vetty! jagg ärr ytbilldad av försvvarsmekcten på pansarforrrdon så jag kan bådde uila på et bandd å skjutta kannon samtiddigt :yoparty harr massor av grannater hema som vi kan skjutta på ala "pink persuaders" vi serrr....

pannzer kjetting rökcs hårrt :Bugar

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...